I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 11. oktober 2012

Rosa

Har hatt disse flotte rosa stoffene, fra Tilda, en god stund.
Og i stede for å ha dem liggende til pynt skal det bli en quilt til meg selv.

I går fikk jeg prøvd enda et heldekkene mønster på longarm quiltemaskin.
Puzzel, lekkert mønster og gøy å sy.
Etter å ha brukt timer på finjustering har jeg fått fine
baksider også......morro når en får det bra til også på baksiden:o)
Han fremdeles en god del med øvelse som skal til før
jeg blir "ekspert", må bare øve, øve og øve :o)
Ha en riktig fin ukeslutt!
Quiltehilsen LeKa

10 kommentarer:

susis quilts sa...

kaere lena,du er redan väldig godt med maskinquilting ser jeg,og din taecke blir ogsa nydeligt med all det der tildastoffer,har det bra,susi

Sew Create It - Jane sa...

I love the puzzle quilting. What a pretty pattern :o)

Kate sa...

Syns quiltingen din ser veldig flott ut jeg :-) Og det rosa prosjektet ditt ser spennende ut.
Herlige farger :-)

Trines hobby sa...

Så fint! Tegner du puslespillbrikkene på frihånd med symaskina eller er det data som ordner mønsteret??

Elisabeth Solum sa...

Det blir sikkert en kjempefin quilt!
Bra du syr litt til deg selv også!
Den quiltinga så jo proff ut.
Ha en fin kveld! :)
Klem Lisa

Litamora's Quilt & Design sa...

Gleder meg til å se teppet ditt, Tildastoffene er jo helt nydelige!
Puslespillmønsteret du quilter ser jo flott ut! Ekstra morsomt å holde på når det ser like bra ut på baksiden også;o)

Quiltefeen sa...

Flotte stoffer, av og til må vi sy litt til oss selv også..:)
Kjempekul quilting!! *misunnelig*.. :)
Ha en super helg!
Klem, Kristin

RyumQuilt sa...

Fine rosa stoffer. Jeg er jo spesielt glad i rosa, så dette liker jeg. Artig mønster på quiltingen.
Ha en super duper helg :-)

annemariesquilt sa...

Dødslekkert quiltet .... Morsomt med puzzle!

pilletrilla sa...

Puslespillquiltingen var bare helt herlig - ble inspirert til å prøve å stingsette dem som quiltebroderi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...