I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 9. september 2014

Helgens Produksjon

Rekreasjon på Golsfjellet ga noen flotte resultater,
og her er hva jeg fikk sydd:
Sminkepunger, Toalettmapper med katter og en rosa toalettmappe,
og en mappe som skal bli symappen min.
Katte motivene er så søte.....

 På dette bilde nedenfor er tingene til Anne-Lise R (no blog).  
Det er ikke vanskelig å se hvor jeg hentet min
inspirasjon i fra. Noe av dette var sydd på forhånd.
Dette var noen av prosjektene vi sydde på.

Jeg regner med at Helga med bloggen Quilt og Latte
etterhvert vil vise hva hun sydde på.

Ha fortsatt en fin uke.
Quiltehilsen LeKaQuilt


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...