I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 6. september 2014

Sminkepunger

Jeg er på oppladning med gode syvenner på Golsfjellet.
I går ble det sydd flere blokker til det orange teppet mitt, og i dag har 
jeg sydd to sminkepunger. Disse ble det en fin størrelse på:
ca. HB 5,5 x 5 inch
Nå er det over til neste prosjekt :)
Ha en riktig fin lørdag!

Quiltehilsen LeKa 

7 kommentarer:

Turid sa...

Disse liker jeg fortsatt like godt. Kommer meg ikke så langt at jeg syr en til meg selv. Det er noe med stoffene og fargene også. Kos deg med hyggelig søm.

eva sa...

Perfekt storlek och toppensöta! Låter som om ni har en skön helg med det bästa man kan göra!
Kramisar

Hanne sa...

Så kjekt. Gleder meg til å se det oransje teppe ferdig. Fine små vesker du har sydd. Ønsker deg en fortsatt fin sy helg :-)

Gunilla sa...

Fina necessärer och härliga tyger Du använt till dem.

Kort og Søm sa...

De var veldig fine :)

Kort og Søm sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
AnneKa sa...

De var kjempefine, tror jeg må prøve meg på noen slike :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...