I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 13. januar 2009

Duften av Primula.

Jeg skulle en tur på butikken i dag tidlig, og ser til min store forskrekkelse at gåsunger er på tur til å blomstre ut. Og jeg som var lei meg for at alt det fine rimet, som dekket marken og gjorde verden lysere, hadde smeltet. Jeg er ikke spesielt glad i kulde heller, og jeg vil tro at vi ikke er ferdig med snø og is enda - vi har nok mange kvelder med vedfyring og noe "varmt i kruset", igjen.Duften av Primula slo i mot meg når jeg kom inn i butikken. En vidunderlig duft av sommer og varme late dager. Ett glass med vin på verandaen............. Hmmmm....... Jeg får fylle opp te koppen min igjen. Og vente noen månder til, så kan disse fine små inspirasjonskildene kanskje få flytte ut :o)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...