I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 29. januar 2009

Små Gutter

Endelig er Små Guttene ferdig :o)
Denne er sydd for å passe en stereo benk. Denne er sydd til salongbord, ble kanskje litt stor ? Burde nok ha valgt 3 åttebladsroser i lengden. Men, sydd er sydd :o)
Og den siste minste mann, han skal på ett skap.


Jeg hadde som mål å bli ferdig til i kveld. Syntes det ville vært kjekt å kunne vise dem frem i quilte klubben. Siste sting på lukkekanten ble sydd ca. en halv time før jeg måtte sette meg i bilen.
Quiltehilsen fra LeKa

1 kommentar:

Litamora's Quilt & Design sa...

utrolig nydelige duker! jeg liker fargene du har brukt! Jeg har ikke fått sydd mer enn 8 av disse åttebladrosene ferdig enda, men jeg gleder meg til å fortsette på de. Må si jeg ble inspirert av dine, kanskje jeg må prøve på litt mer "guttete" jeg også, når første teppe er ferdig:o)
ha en fortstat strålende helg:0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...