I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 1. oktober 2011

From Ruby with love....

Til meg selv,
Fra meg selv.
Liten sminkepung sydd i Ruby.
 Har også fått sydd en blå liten sminkepung.
 Denne er sydd for å passe sammen med denne som
jeg sydde for en liten stund siden.
 Vist ble dem fine sammen :o)
Da vil jeg ønske dere alle en riktig fin lørdagskveld.
Senere i kveld vil jeg trekke vinnere av Giveaway, som nå er stengt.

Later tonight I will draw the winners of the Giveawaywhich is now closed.
I wish you all a nice Saturday evening.

Quiltehilsen LeKa :o)

13 kommentarer:

Sydrøm sa...

Kjemefine ;)
Krysser alt som krysses kan frem mot konkurransen ;)

Gunilla sa...

Härlig necessär i Ruby-tyget. Mitt har inte kommit ännu!

Grethe sa...

Kjempesupert med Ruby-stoff serien;lekker sminkepung;ja,alle sammen faktisk!!Dyktig altså:-) Gøy med jul i septmber;kunne ikke komme,så det er flott at du skriver.Fine quilter fra Helle!

tubakk sa...

Håper, håper, håper....
God helg til deg!

Gudrun sa...

Underbara necessärer du sytt!
Kram Gudrun

Hanne sa...

Kjempe søte:-)Nydelige stoffer.
God helg

Wivi sa...

Så fina necessärer.
Önskar dig en skön helg.

Bodil sa...

Nydelig!!

Gitte sa...

Jeg synes virkelig du laver nogle flotte ting, du viser frem her i din blog. Derfor har jeg givet dig en blog award. :) Du kan se den i min egen blog på gittebaarsch.blogspot.com

Elisabeth Solum sa...

Nydelige sminkepunger du har sydd i delikate stoffer! Har kommentert den flotte toalettpungen tidligere ..
Ha en god helg! :)

Chookyblue...... sa...

always love these little purses.......

Thimbelina sa...

These little make-up bags are gorgeous...especially the Ruby one!

a good yarn sa...

You deserve to treat yourself Lena. These are so pretty and practical as well. ann :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...