I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 1. oktober 2011

Vinnere av Giveaway er trukket.

Jeg har brukt www.Random.com til å bestemme  
tallene til de som skal få en liten pung.

I have used www.Random.com to find 
the numbers of those who should get a small purse.
Og det ble følgende:
And  the winners are as following:

224. Sheila
52. Hege

Mug rug:

135.  2ne
(Mug Rug simular to these):

You who did win have to send me your snail mail address.
I will send you an email on Sunday.

Congratulations to the winners!


Dere som har vunnet må sende meg adressen.
Skulle jeg ikke høre fra dere, vil jeg sende en mail på søndag.

Gratulerer til vinnerene!
Dere som desverre ikke vant i denne runden, vil få mulighet senere :o)

Quiltehilsen LeKa

10 kommentarer:

tubakk sa...

Å, nei, ikke denne gangen heller. Stakkars meg. Nå får jeg i alle fall sy meg en selv, da. Eller kanskje vente til neste gang, og håpe på bedre lykke da. Gratulerer til de som vant!

Bente-I like to QuiltBlog sa...

congratulations to the winners,
have fun ☺

Lindas hobbyhjørne sa...

Gratulerer så mye til vinnerne :)
Ha en god natt, klem.

Grethe sa...

Gratulerer til alle vinnere:-)
Gøy å ha vært med:ja,jeg også: bedre lykke for meg selv neste gang!!

Bestemor Drillo sa...

Heldige vinnere gratuleres!
Klem fra bestemor!!

Laila sa...

Gratulerer til dei heldige vinnarane, og til alle oss andre; Bedre lykke neste gong ;))))
Ha ein riktig fin søndag, Lena Karen.

2ne sa...

Jippi, jeg er en av de heldige :-)
Har sendt deg mail.
Ha en riktig fin søndagskveld.

Rosehagen sa...

Åååå, så heldig jeg var!!!
Tusen takk;)
Det er så gøy med pakker i posten.

Ha en strålende mandag;)

Klem fra Ann-M.

Litamora's Quilt & Design sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne :o)
Ønsker både dem og deg en fortsatt flott uke,
Laila

Hennes sa...

Ta-da...
Her kommer det en hilsen fra en som har fått seg ny , jepp, en helt ny PC.
Håper at mine tapte bilder og al elendigheten med PCen no er over.
Det ser bra ut enn så lenge, men så har PCen og jeg bare vært med hverandre i en uke, litt tidlig å si hvor gode venner vi blir.

Grattis til de heldige vinnerene, som er raske og flinke til å ta "lodd", det er ikke jeg, men neste gang kanskje :O)

STOR klem fra Oscar og jeg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...