I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 13. oktober 2011

Nytt prosjekt.......

Timene på syrommet blir alt for få og jeg skulle gjerne hatt
mulighet til å klargjøre flere blokker i needle turn applikasjon.
Fant frem restene etter sjømann og syr over papp.
Hva det skal bli er jeg ikke sikker på, 
må bare ha noe å sy på..........
 Med nydelig fullmåne og vakker solnedgang måtte 
bare kamera frem....
Ha en fin fin torsdag !
Quiltehilsen LeKa :o)

11 kommentarer:

ahli sa...

Spennende prosjekt.

Astrid

susis quilts sa...

kaere lena, det ser spennende ud,har det bra,susi

HegeT sa...

Åååååå, så fint det blir..!!..
Herlige farger og artig mønster....
Kanskje vi skal søke om å få litt ekstra timer, trenger sårt noen jeg også....

torsdagsklem
HegeT

Hanne sa...

Dette blir lekkert - som alt du annet du lager :-)

Kort og Søm sa...

Fint sy prosjekt (er veldig glad i blått),
og nydelig bilde!
Klem Fredrikke :O)

Elisabeth Solum sa...

Det så flott ut det nye prosjektet ditt. Du liker småpirk ser jeg .. :) Jeg er også glad i blåfarger.
Nydelig naturbilde!
Ha en god kveld! :)

SOLSAUM sa...

Det er eit spennande prosjekt du har på gang!

Nydeleg utsikt;o)

Solklem

Grete sa...

Så fint det blir med alle de blåfargene! Men det ser ut til å være noe småtteri, du må være en tålmodig dame.

2ne sa...

Dette blir kjempefint, lekre farger.
Tusen takk for pakken jeg har mottatt, er strålende fornøyd :-)
Ønsker deg en kreativ og flott helg.

Kjellfridsblogg sa...

Hei! Har kikka innom bloggen din! Mye fint som vanlig... :) Rakk aldri å være med i konkurransen om sminkepung, akkurat som jeg aldri rakk å komme på det siste quiltemøtet. Det var jeg lei mag for, men vi hadde avtalt noe annet. Håper jeg kommer neste gang.... Det har vært noen nydelige dager, ja, men stor måne om kveldene. Deilig å se litt sol og lys før vinteren kommer for fullt! Klem fra meg..Kjellfrid

Anonym sa...

Lekre sminkepunger og det blå prosjektet så veldig
spennende ut:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...