I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 1. september 2012

Endelig sover de.....

Endelig sover de søte små, og innimellom har jeg fått sydd litt. 
Denne gangen har jeg sydd myntpunger til mob.uglene. 
 Det er stilig med matchende ugler....

 Noen flotte bøker har funnet veien til postkassen......
Her er lille Sussi, den andre kattepusen fikk jeg ikke noe 
fint bilde av....det blir tatt mange bilder men de fleste blir 
utydelige - om de ikke ligger og sover da......
Ha en riktig fin lørdag.
Quiltehilsen LeKa

10 kommentarer:

Annik-Snor sa...

Kjempefine punger og søt katt

Kort og Søm sa...

Så fine :O)
og en veldig søt pus!
Klem

KariL sa...

Søte pusen. Helt herlig :)
Det samme må jeg si om Ugle-pungene og etui. Serat det er mange som syr disse,men hvor finner dere mønster til de. Det er det ingen som skriver noe om.

Fortsatt god helg!

KariLklem:)

eva sa...

Myntpungerne är så söta och det är de små kattungarna också. Man kan sitta och titta bort en hel dag på dessa ljuvliga varelser när de leker eller försöker sig på nya saker!
Kram

RyumQuilt sa...

Riktig søte disse små pungene ja. Og for noen nusselige småpuser dere har fått i hus. Kattunger er det nydeligste som finnes :-)

Elisabeth Solum sa...

Fantastisk søte punger, som alltid! Og en bedårende katt! Kos deg med bøkene og kattene! Ha en fin søndag!
Klem Lisa

Rosehagen sa...

De er så søte de uglepungene og alt det andre du syr med ugler;)
Og pusen da;))
Her regner det og blåser i dag! Kjenner at jeg ikke har lyst til å gjøre noe. Tror det blir en runde til med kaffe, SÅ må jeg jobbe litt!!
Ønsker deg en fin uke;)
Klem fra Hundhamaren

Elisabeth sa...

Så fine punger og søte pusekatter.

Elisabeth

Torill sa...

Kjempe fine myntpunger og mobiletui. Herlige kattunger!! :) God hel.

Kjellfridsblogg sa...

Gratulerer med nye familiemedlemmer! Det blir masse kos med to sånne... Ellers så ser jeg jo på alt det fine du lager. Nye muligheter med ny quiltemaskin også!Den får du nok også mye glede av! Ha en fin uke! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...