I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 23. september 2012

Longarm quilting

 Er i gang med å quilte en topp som jeg har hatt liggende 
noen år. Mønsteret heter Butterflies and Loops. 
Dette er første quilten jeg quilter i min Longarmaskin - Lenni, og 
det blir enten en quilt til kattene eller til Tepper som Varmer.
Teppet er sydd i børstet bommul.
Ha en fin, fin søndag !
Quiltehilsen

9 kommentarer:

RyumQuilt sa...

Synes det ser så spennende ut med disse long-arm maskinene. Er det du som lager mønsteret og styrer maskinen manuelt, eller programmeres det inn, og den syr av seg selv?

Lykke til videre i testingen :-)

Sheila sa...

Lovely quilting Leka :-)

Elisabeth sa...

Kjempefint:))

eva sa...

Det ser sååå snyggt ut! Verkar så kul och spännande med din Longarm!
Kramisar

Kort og Søm sa...

Så gøy med sånn maskin :O)
Jeg lurer også litt på hvordan den fungerer..

Ha en fin ny uke!

Lappeline ♥ sa...

Spennende .....kunne gjerne tenkt meg en slik maskin...
Kos deg

Klem

ahli sa...

Gratulerer. Resultatet ser da ut til å bli bra.
Har prøvd en slik maskin en gang, det var ikke helt enkelt å få det fint. Øvelse gjør mester.

Astrid

Svalen sa...

Så spennende med proff maskin!
Du har fått dreisen på det, rundingene ser helt flott ut.
Lykke til videre:)

Anonym sa...

Hei Lena.
Jeg er fort innom for å nyte synet av dine søte små puser, også TOOO.
Det er faktisk dobbelt så bra som 1 :O) Nydelige. Gleder meg til å følge med på de..
Her er det brudd på fartsgrensen hele døgnet, må snart roe ned før jeg må inn og skifte deler og overhale hele denne utslitte supermann drakten jeg låner om dagen, snart tom for batteri merker jeg, men alt blir bedre. Jeg gleder meg til å åpne butikken og komme igang, da lader jeg batteriene og begynner å blogge igjen skal du se...
Ha en herlig helg.
Klem fra Oscar til pusene og til deg fra meg, og Oscar, og klem til pusene fra meg.. Masse klemmer hvertfall :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...