I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 19. september 2012

Gave i posten.....

For en stund siden var jeg med på en giveaway hos
Jeg krysset fingrene for at jeg skulle være en heldig vinner
av de flotte og praktiske nåleputene hun lager.
Jeg trenger en nålepute til Lenni, skrev jeg......
Har en fra før av, men den passer perfekt i syskrinnet mitt.
Desverre så ble jeg ikke plukket ut i giveaway, men Turid
og jeg - vi har fult hverandre lenge. Og derfor fikk jeg
denne flotte nåleputen til Lenni.
Tenk at en nålepute, fra en god venn, kan gjøre en så lykkelig!
 Dette søte hjertestoffet pryder baksiden.
Ha en riktig fin fortsettelse på uken!
Quiltehilsen LeKa
 
PS: litt sytørke hos meg om dagen, men jeg kommer sterkt tilbake!
I hode surrer det rundt masse ideer som snar springer ut :o)


9 kommentarer:

Anne-Marie sa...

Hvor er det dejligt, at have en ven, som vil glæde dig. ♥♥♥

Anne-Lise at Rag, Tag, Bobtail sa...

Heldige deg :) Søt nålepute!

Turid sa...

Åh, nå ble jeg nesten litt rørt. Takk for gode ord. Det er dette som gjør det så kjekt å holde på med bloggen så lenge. Ha en flott ettermiddag!

Kort og Søm sa...

Det var hyggelig å få i posten :O)

Margit sa...

Det må ha vore ekstra kjekt å finne denne helsinga innimellom all reklamen som ellers opptar plass i postkassen ;o)

Elisabeth sa...

Så flott å få en slik gave i posten. Gode bloggvenner skal en ta godt vare på.

Bestemor Drillo sa...

Heldige du!!!
Slike venner er en lykke å ha !

Misemor sa...

Grattis! OG MER VENTER... ;-)

skjellogdrivvedblogspot.com sa...

Heia Lena!artig å se inn på bloggen din!stadig nye og fine ting!gratulerer med pusene,håper det går bra med dem!Høstklem fra tante

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...