I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 7. september 2012

WIP prosjekter......du liksom!

I dag har jeg hatt fri fra jobb og startet dagen med kaffe kl 06.30.
Helt klar for syrommet og Lenni - skulle bare finne en quilt å øve på, samt
bakstykke.....Med godt mot og masse kaffe innabords gikk jeg i gang 
med å rydde "haugen i hjørne".
Den ene toppen jeg fant var for fin til å være nybegynner quilten, den andre 
for stor, og den tredje for liten - så var der en som manglet siste applikasjonene 
på rammen, den neste manglet hele rammen, neste manglet å bli sydd sammen 
da den kun var ferdige blokker og ett par som denne "It Takes Two" er jeg ikke 
en gang ferdig med blokkene.....
 Men det er jo så mye fint som dukker opp hele tiden og da er det vanskelig 
å holde fokus.....som Blåbær fra LappeMakeriet......og jammen er 
jeg ikke sen med denne også gitt - i dag kom bakstykket til applikasjonen.
Men hvor ble dagen av ? Etter en rask tur på butikken, passe kattene 
som har funnet ut at det er morro å være ute, lage mat - rydde litt for helgen.
Ja ja.....det er en ny dag i morgen og inntil da får jeg kose meg 
med litt håndsøm forran tv'n og gullrekka på nrk.
Ha en fin kveld !
Quiltehilsen....ehh...ryddehilsen LeKa :o)
Ps: som dere ser på bildene har vi hatt kjempe flott vær i dag,
selv med kun 4 grader i morrest :o)

11 kommentarer:

eva sa...

Visst är det konstigt att en hel lång dag kan gå så väldigt fort! Man börjar på morgonen och tycker att man har sååå många timmar kvar - och sedan helt plötsligt är det kväll, bara. Jag ser att ni också har haft fint väder idag - men morgnarna är riktigt kalla när man ska iväg till jobbet. Trevlig sy-helg!
Kram

RandiT sa...

De blokkene du syr her er kjempefine. Blir et nydelig teppe!

Rosehagen sa...

Hei på deg;)
Her er det håndsøm foran Tven. Snart henter jeg sjokoladeskålen;) Har hatt en fin dag foran symaskinen! Ute har det regnet fra 07.00!!Noen UFoer mindre har det blitt.
De blokkene du syr er kjempefine;))
Ha en fin kveld i ryddemodus;))

Klem fra Ann-M.

Ann-Mari sa...

Hehe, kjenner en til som har det sånn! skal bare rydde litt og oppdager glemte skatter som ikke er helt ferdig. Kos deg med håndsøm. Nå er høsten kommet til Trøndelag, og jeg har funnet fram teppene jeg håndquilter. Kanskje noen av dem blir ferdige i løpet av vinteren?!?

Solveig Bloch sa...

Jammen Lena da, du har jo kosa deg med å se på alle disse nesten ferdige prosjektene! Slikt no skaper inspirasjon vettu, av og til så stor at en må starte på et nytt prosjekt..hehe. Er det rart det blir mange liksom?! Jeg er ikke i teppehumør for tiden så her ligger prosjekthaugen trygt ei stund. Ha en fin kveld og kos deg med pusene.

Anne-Lise at Rag, Tag, Bobtail sa...

Tror jeg får holde meg unna ryddinga en stund - hvem vet hva jeg kunne finne!!
Ha en fin helg!

RyumQuilt sa...

Selv om man ikke får gjort det man hadde til plan i utgangspunktet, så er det ikke nødvendigvis en bortkastet dag.
Ha en fin helg :-)

Litamora's Quilt & Design sa...

Ja sånn går no dagan, som jeg bruker å si :-) Pga helsa, har jeg fri hver onsdag og fredag, og da tror jeg at jeg skal få kosa meg masse med symasking og tråd... men det blir så mye annet man MÅ gjøre, eller BØR gjøre... Men plutselig klaffer det, og man får gjort MYE! Håper du får en flotters helg, og litt tid med Lenni:-)
Lappeklem

annemariesquilt sa...

;-) God helg !!

Quiltefeen sa...

Selv om man ikke alltid får gjort det man hadde tenkt, så er det koselig å bare pusle litt.. :)Sånne dager går så fort.. Pusene dine er alldeles nydelige, og klart det er spennende ute!
Her er det litt stichery foran tvn i kveld, strikketøyet er for mørkt til at jeg kan sitte med det på kvelden. :)
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.. :))
Ha en super helg!!
Klem, Kristin

Sissel`s syglede sa...

Det erikke alltid dagen blir som vi hadde tenkt. Men for meg høres det ut til at du har hatt en finfin dag. Men 4 grader om natta ??? Brrr, det høres kaldt ut gitt!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...