I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 12. mai 2009

Giveaway og søm

Sent i går kveld ble jeg ferdig med blokk nr 3 i Autumn Hause. Gunn fikk sin fjerd blokk i posten i går, og jeg tror postmannen gir meg min fjerde i dag. Rimelig grei timing !Slik ser første og øverste rekke ut :o))
Femte blokk fra Gail Pan Design er ferdig. Det er søte og enkle blokker å sy :o)
Giveaway:
Jeg er overrasket over hvor fort vi passerte nr 1000. Min plan var å stikke innom Lappemakeriet i dag for å finne premiene. Trodde jeg skulle vise dem frem i morgen, også sende dem ut langt ut i neste uke en gang.
Men, slik ble det ikke. Joda, jeg skal innom Lappemakeriet i dag, og i MORGEN kveld vil jeg trekke blant de som har lagt igjen kommentar. Alle vil få like stor sjanse - dette siden ingen har meldt seg som gjest nr 1000. Det er fremdeles mulighet for å være med på trekkningen :o)

Hilsen LeKa som skal i syklubb i kveld :o)))

9 kommentarer:

VELKOMMEN sa...

Det var to fine blokker - og snart er du igang med blokk 4, håper den kom i posten i dag!

May Britt sa...

Så langt du har kommet på husene dine. Jeg har igjen å sy teksten på den førte blokka og så ligger det tre til og venter. Det får bli sommersying på verandaen, for nå frister det mest å bli ferdig med toppen på Joy of Life.
Ha en fin dag.

Litamora's Quilt & Design sa...

Blokkene dine blir kjempefine! Spennende quilt blir dette! Litt hjemmekoslig, mener nå jeg :o)
Kos deg på symøte i kveld! Jeg skal egentlig på møte med quiltelaget mitt i kveld jeg også, men har litt for mye å henge fingrene i her hjemme. Litt søm blir det da, siden jeg har påtatt meg å ordne drakt-skjørtet til min kjære tante. Har ikke gjort sånt før, så det blir en liten utfordring, men ser lyst på det:-)
Ha en fortsatt fin uke:o)

Karen sa...

The Autumn House blocks are looking so good. Love the squirrel.

Heidi sa...

Så koselig! Likte veldig godt Autumn House-teppet. Det blir lekkert!

Merete sa...

Blokkene er nydelige, spent på å se ferdig quilt, og med tempo ditt er vel ikke det lenge til:-)

Sølvis blog sa...

Da er det vel bare å melde seg på nå da, kanskje det fortsatt er en mulighet for å være med i trekningen. Sølvi

Marita sa...

Nydelige blokker og så rask du er!

Anne sa...

De blokkene er nydelige! Det er nåleputen i forrige innlegg også, du viser så mye lekkert her :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...