I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 15. mai 2009

Washera?

Postmannen har ikke gitt meg 4 blokk i Autumn House, enda. . . . nå begynner jeg å bli desp.
Så hva gjør jeg da? Jo, jeg fant jeg frem Angels Among Us, som har blitt liggende på vent.
Er i gang men første blokka :o)Hadde tegnet og gjort klart første blokk til knapp hull sting, men det blir needle turn - syns det er mye morsommere.
Lurer på om postmannen er quilter???

Hilsen LeKa

7 kommentarer:

VELKOMMEN sa...

Postmannen quilter ikke.....
Det er så kjedelig når ikke ting kommer til "riktig" tid.
Men det var veldig koselig det arbeidet du nå skal begynne på. Ha en fin fredagskveld! :0)

Lise in Norway sa...

Det er kjempe fint engleteppet.Har sett det i andre stoffer også...........nydelig. Bare kos deg

Kim sa...

This is a lovely project, so pretty and a joy to make.

Anonym sa...

Det är inte så trevligt att vänta på postmannen ska komma med fler block. Men detta nya projekt kommer att bli jätte fint. Gillar detta mönster väldigt mycket. Jag önskar dig lycka till med dem..

Marica

Merete sa...

Posten er ikke alltid like pålitelig... Angel Among us er en flott quilt, har sett noen ferdige utgaver:-)

Tingelingeling sa...

Hei! Postmannen min, eller skal jeg heller si postdamen, min quilter faktisk!! Og er veldig positivt interessert i pakkene mine! Min dukket jo opp igjen av helt andre årsaker..
Uansett venting, det blir fint!! Og jeg er helt sikker på at du kommer til å bli fornøyd med valgte metode.
Ha en fin dag og lykke til med venting og fortsettelsen!

Unknown sa...

Hei!
takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min! Håper postmannen har dukket opp, eller idet minste snat gjør det, med paken du venter på!
Det så foresten veldig spennede ut det nye teppet du har begynt på...
Bare jeg får litt mer tid(!) skal jeg begynne på "An angel story" teppet mitt. Fikk mønsterheftet tilsendt frA Australia...

Ønsker deg en flott uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...