I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 6. mai 2009

Litt av hvert.

Måtte bare sy denne søte nåleputen og tråkurv som passer. Nå trenger jeg kun noe til å ha saksen i. Det kommer etter hvert, må bare finne ett mønster :o)Verandah View blokk nr 5 er ferdig. Jeg nyter hvert sekund med disse blokkene - de er bare helt herlige. Venter på hver blokk, spendt på hvordan den er - og jeg har ikke blitt skuffet enda. Har begynner å fundere på hvordan det ferdige teppet vil bli.


Også er jeg ferdig med blokk nr 2, på Autumn House. Dette teppet falt jeg bare for. Her er det både hus og gresskar og nydelige farver.

Prosjekt 2 fra Giggle Buttons, prosjekt 1 har jeg liggende klart.

Lukkekant (bamseteppet) som jeg egentlig skulle sydd på, ja den ligger her enda - men den er skjært til og skjøtet. . . .

Ønsker dere en riktig fin fortsettelse på uken :o)
Sees

6 kommentarer:

VELKOMMEN sa...

Nydelige stoffer på nålputen og tråkurven. Verandah Wiew er bare nydelige. Du har mange prosjekter gå gang - så moro - det blir spennende å se de ferdige produktene. :0)

Laila sa...

Flott nålpute og trådkorg. Passar perfekt til korga litt lenger nede. Autumn House er nydeleg. Mykje handsaum?

Karen sa...

Oh, the house block is so nice. It is going to be a very good quilt.

siv hege sa...

Så mye vakkert du lager! Holdt på å melde meg på Autumn House, men greide å styre meg. Tenkte jeg burde sy litt på de 3 BOMene jeg har i huset først.

Merete sa...

Kjempeflott nålepute og trådkurv, kjekt å se at det ikke bare er jeg som er i gang med flere prosjekt:-)

2ne sa...

Flott blogg du har, her kan man finne inspirasjon. Ha en fin uke :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...