I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 29. mai 2009

Quilt fra tidligere

Dette teppet ble ferdig i August 2004. Tror jeg holdt på med blokkene i 2-4 år. Noen prosjekter bare tar tid - er så mye spennende som dukker opp underveis :o) Bed of Roses måler 137x163 cm, det er brukt knappehullsøm på applikasjonene og hånd quiltet.
Til teppet måtte jeg jo ha ett lite veggbilde med mål 60x60cm. Det måtte selvfølgelig bli noe med hus på. Dette er sydd på pappir og håndquiltet.

Bamseteppet ble ferdig i 2001. Var på kurs hos Anne Kjersti på Lappemakeriet. Log cabin blokker satt sammen blir til en fin Bamse, blomter, blader og en liten bie (glemte bilde av den) er applikert på. Mål 127x146 cm
Kjenner du igjen disse husene ? De er sydd på pappir og håndquiltet. Mål 77x127 cm. Teppet ble ferdig i November 2006. Og mønsteret er det samme som det lille veggbilde ovenfor.

Det er utrolig hvor forskjellinge utrykk ett prosjekt får, bare ved å endre stoffer.
Quiltehilsen fra LeKa

8 kommentarer:

Karen sa...

Bed of roses is very pretty! And love the bear!

Anonym sa...

Vilka underbara kviltar du har gjort :)Gillade den med fågelhusen..Vem har gjort det mönstret?

Ha en trevlig helg!

Marica

sjoko sa...

Det er noen fantastiske quilts. Jeg glemmer aldri din beskrivelse av "søt" da du fortalte om Bed of roses, husker du? ;o)

Merete sa...

Du ar sydd utrolis masse flotte tepper!

Laila sa...

Ja, her var det masse flotte quiltar. Og så masse handquilting! Det imponerer meg!

Sølvis blog sa...

Blomsterquilten din ble nydelig. Flotte stoffer og nydelige applikasjoner. Takk for at du deler.

Litamora's Quilt & Design sa...

Blomsterquilten er jo nydelig da! Så romantisk:o)
Du har jammen fått sydd masse nydelige prosjekter, de er flotte! De husene er så koselige:o)
Ha en deilig og kreativ uke:o)
Laila

VELKOMMEN sa...

Hei igjen. Jeg sliter meg å komme inn på siden din. Men nå klarte jeg det. Det ligger en pinsehilsen til deg fra meg på bloggen til Sjokoquilt.
Så nydelig blomsterquilt. Det var igunnen nydelig alt sammen. Fortsatt fin fridag :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...