I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 23. mai 2009

WIP'ene mine:

Tusen takk til dere som har lagt igjen kommentar hos meg. Jeg ser at tiden har gått litt fort denne uke og har derfor ikke hatt tid til blogging.
Her er enda en Wip, eller dette må vell kanskje være en ordentlig UFO. 9'er blokkene ala Jan Mullen ble sydd på hyttetur for ca 8-9 år siden. Den gang var jeg ikke såååå dreven med maskin quilting på frihånd, og planene ble for kompliserte. Når jeg nå tar fram teppet og ser på det, syns jeg det er noe som mangler. Ambisjoner hadde jeg i hvertfall . . . . .
........Kunne gjort seg med litt aplikasjon, kanskje.

1 kommentar:

Laila sa...

Litt aplikasjon på dei lyse remsene hadde heilt sikkert gjort seg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...