I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 17. juni 2009

Quilt fra tidligere

Jeg har igjen vært i bunken med ferdige quilt, først ute er Velkommen kattene, de henger trofast i gangen og ønsker alle som kommer på besøk Velkommen. Mønsteret er AnnAKa. Blomst i blomsterpotte mønster etter Lise Bergene.

Hjerte teppe som er karftig innspirert etter Lise Bergene, men mitt eget design.


Quiltehilsen fra LeKa :o)

3 kommentarer:

Litamora's Quilt & Design sa...

Du har jamme mye flott på luringa du! Du lager så vanvittig masse flotte arbeider! Tror kanskje du liker den jeg har lyst til å sy nå... ligger link på bloggen min ;o)
pst! Det er smittsomt!
ha en flott og kreativ helg, som er straks rundt hjørnet:o)
Laila

Grethe sa...

Hjertetepper er så fine og lune- ditt var også kjempe fint. Men velkommen kattene var da veldig søte - så hyggelig velkomst.
Snart helg - :0)(0:

Heidi sa...

Koselige tepper! Hjerter er alltid fint, og katteteppet er perfekt i en kattefamilie. Tror jeg må få laget en personlig vri. Kan jo bare ha to katter :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...