I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 21. april 2010

Er bare en liten tur innom...

...for å vise dere hva jeg fant i postkassen min....
Dette nydelige mønsteret bare måtte jeg ha......
Vet ikke om jeg kommer til å sy teppet slik det er i mønstert,
men at jeg skal sy blokkene - ja, det er helt klart.
Og ferdig pakke med blå tråd.......
Og enda en liten fingerbøl til samlingen.
Denne fikk jeg av Inger L. og er fra Lo Pagan, Spania.
Nå skal jeg videre til Sylling, på syklubb - det er alltid like
koseligt å se glade sydamer igjen :o)
Ha en riktig fin Onsdagskveld!
Quiltehilsen LeKa :o)

11 kommentarer:

Siv sa...

Ååååå så nydelig mønster! :o)

Elisabeth sa...

Så fint mønster, helt nydelig.
Ha en fin onsdagskveld.
Elisabeth

Trinola sa...

Flott mønster litt utenom det vanlige og det liker vi ;o)
Ha ei fin helg ;o))
For det er det jo snrt ;o)

sjoko sa...

Sååå koselig mønster og deilige blåfarger --- dette gleder jeg meg til å se mer av etterhvert :O)

Grethe sa...

Dette var et kjempe fint mønster, lekkert var det - forstår godt at du måtte ha det. Gratulere med nok en fingerbølle.

Crispy sa...

Oooo such a beautiful pattern!! And it's BLUE too LOL.

Crispy

Odins lille hjørne sa...

Kjempeflott mønster!! Blått er så flott!!

a good yarn sa...

Crabapple Hill patterns are lovely. I have a few myself. Very cute thimble. Hope you are feeling better, Lena. Ann :-)

Maria Harrits sa...

Uhm, det mønster ser bare dejligt ud! God week-end.

Chookyblue...... sa...

love dresdans and blue so it has to be a winner here......

Timotei sa...

For et nydelig mønster! Tror ikke jeg har sett noe lignende. Klart du måtte ha det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...