I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 16. april 2010

I morgen er den store dagen.....

...på kurs med Andre Wallenborg.
Jeg GLEDER meg.
Noen forberedelser må til, og gjett om jeg har letet
etter cm linjal. De fleste linjalene mine går i inch.....
Jeg syr litt på blokk nr 8 til Love Letter, og prioriterer
å sy ferdig denne.
Er alltid like morro når en nærmer seg slutten på et flott prosjekt.
Puselusken benytter sjansen til å prøve en topp som var ferdig
for en god stund siden.
Så....tilbake til hva jeg fant forskjellige steder.
Vet ikke hva denne heter men den er kjekk å ha rundt
halsen når jeg hånd quilter.
Med små lommer er nyttig verktøy tilgjengelig hele tiden.
Til og med nåleputer er det plass til. Er sydd i flanell og derfor
god og varm rundt halsen :o)
To fingerføll dukket opp.....
Nydelig tråd som en gang i tiden ble kjøpt for å brukes til
applikasjon - denne er fra tiden før jeg oppdaget silketråd.
..........Og noen flere hexagons er sydd........
Til sist må jeg si 1000 hjertelig takk til alle koselige
"bli bedre meldingene" jeg har fått. Formen er mye bedre, takk!
Nå må jeg prøve å svare på noen av alle de koselige
kommentarene, OG oppdatere meg selv på bloggene deres.
Men, først kurs i morgen :o)
Ha en riktig fin helg!
Quiltehilsen LeKa :o)

9 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelige stoffer i hexagon-quilten - er det japanske stoff?

Orlaug sa...

Det vert sikkert supert med kurs.....kos deg.
Og ha ei fin helg!

Min Quilte krok sa...

Kos deg:-) Andre er konge, har vært på 2 kurs med han. Meget dyktig.
Ha en fin og kreativ helg, gleder meg til å se resultatet:-))

Heidi sa...

Lykke til med kurs, blir sikkert spennende! Mye fint du viser fram. Artig sak å ha rundt halsen :)

HegeT sa...

Det blir supermorro i morgen, men sikkert ganske hektisk også...
Har funnet frem det jeg skal ha med....ligger klart på ordet. Jeg har med cm-linja, så du kan godt låne hvis du ikke har funnet.

Nå er det natta, må være opplagt til i morgen.....
Sees om noen timer...

nattaklem
HegeT

Laila sa...

Ny veske no, då?? Alltid kjekt med kurs. Kos deg.

a good yarn sa...

Lena, are you safe from the volcano? Is there much dust where you are? I wish I could sit with you and watch you needleturn, so I could learn how to do it so well. Your chatelaine is very clever with all it's clever storage and it's wonderful to see more pretty hexagons. Hope you are feeling better. Ann :-)

Unknown sa...

Kos deg på kurs... :O)
Godt å høre at formen er blitt bedre!

Klem

Crispy sa...

So many wonderful things on your blog today Lena. I can tell you are feeling MUCH better. I love your scissor holder and to have needles handy too!!

Crispy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...