I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 27. april 2010

Gartneren's små hjelpere.

Nå er tre spreke gartner-spirer ferdige.
Mangler bare sirkel i midten, skal bli morsomt å se
hvordan blokkene forandrer seg når sirkel kommer på plass.
På søndag (25.04.10) ble Puselusken 15 år - dette tilsvarer
75 år for katter.

Selfølgelig ble gutten feiret!
Vell...... jeg spiste i hverfall en smultring med sjokolade på :o))

Ha en riktig fin uke!

Quiltehilsen LeKa :o)

11 kommentarer:

Synnove sa...

Gartner-spirene er nydelige! Og det samme er pus... -Sååå søt med rød sløyfe! Og en imponerende alder også:-)
Hils pus fra meg, også håper jeg du har en flott uke!

Mona sa...

Jeg har tre pakker liggene, har desverre ikke rukket å starte på det enda. Takk for hyggelig kommentar om lysthuset. Det er bestilt hos www.ida-ide.no. De har også annonser på Finn. Skal hente det i Oslo i løpet av uken. Gleder meg. Mannen i huset starter gravingen i kveld slik at vi kan få lagt pukk og grus under. Ha en fortsatt kreativ uke.

Lappeline ♥ sa...

Gartner teppe er kjempe fint.... jeg holder på med sjømann.

Ha en fin kveld

Klem

Linda sa...

Skjønne små blomster.Følger spent med:))
Ha en fin kveld!:))

Unknown sa...

Så fine blomster, det blir nok et flott arbeid :o)

May Britt sa...

Gratulerer med dagen Puselusken. Purr purr fra Frida

Odins lille hjørne sa...

Flotte gartner spirer!!
For en nydelig katt! Gratulere med overstått dag til pusen!

Crispy sa...

Happy Birthday to Puselusken!! He looks so very happy with that bow....NOT!! What a handsome old gentleman he is :0)

Crispy

a good yarn sa...

I don't think Puselusken minds you eating the donut. He has to watch his diet. That's a good age for a cat, you must look after him very well. More pretty blocks! Ann :-)

Trinola sa...

Hei ! Har sydd tre sånne blomster jeg å ;o) Har enda ikke bestemt hva det skal bli ,men det får tiden vise
Katta er jo bare så nydelig da ;o)

Kort og Søm sa...

Tipper de blir veldig fine!!
Det var jammen litt av en alder på pusen din :O)

God helg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...