I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 1. april 2010

Jeg syr på Love Letter

Jeg må få si 1000 hjertelig takk til alle som er innom og
legger igjen hyggelige kommentarer.
Er full av influensa igjen, og har nesten ikke orket å følge
med på blogger, eller svare på kommentarer.
Håper å komme sterkere tilbake når formen blir bedre :o)
Jeg får sydd litt, selv om det ikke går så fort......
Dette er blokk nr 7 som jeg nå holder på med.
Dette er de 6 blokkene som er ferdige.
Gleder meg til å se dette teppet ferdig, tror det blir
fint. Er veldig fornøyd med fargene.
Ha fortsatt en riktig fin påske!
Quiltehilsen LeKa :o)

29 kommentarer:

Laila sa...

Huff, då. Influensa er no' dritt, men det er heldigvis sånt som går over..... God bedring og fortsatt god påske.

Unknown sa...

Stakkars deg! Håper du snart blir frisk, nok nå! De er så fine de blokkene du syr. Skulle ønske jeg hadde litt mer tålmodighet til å gjøre sånt.

Fikk en hyggelig melding når ryggen min slo seg vrang - Get well soon, your quilts needs you! Sender den videre til deg :o)

God bedring!

Synnove sa...

Teppet kommer til å bli helt nydelig!
Leit å høre at du ikke er i form, jeg kan bare ønske deg god bedring og krysse fingrene for at det går over snart!
Klem fra Synnøve:-)

2ne sa...

Lekkert teppe. God bedring med deg, håper du kommer deg fort. Ønsker deg en fortsatt god påske :-)

susis quilts sa...

hej lena,taeppet blir väldigt flott,jeg har ogsaa influensa,godt bedring og fin paask,klem,susi

Anne Lise sa...

Teppet kommer til å bli kjempefint. Du er virkelig iherdig. Og med influensa og greier. Du må ha god bedring og en riktig god påske.

GØRIL sa...

Dette var artig no blie æ veldig gira på og få syd noe. Artig med blogger her blir en virkelig inspirert.

Kort og Søm sa...

Dette var veldig fint!! :o)
Og riktig god bedring til deg, ikke morro å være syk.

Klem :o)

Kjellfridsblogg sa...

Hei på deg, Lena! Håper du blir frisk snart, da! Kjedelig å være syk...Teppet ditt blir knallfint! Fortsatt god påske! Fint quiltevær...

Merete sa...

Teppet blir nydelig. Fortsatt god påske, og riktig god bedring!

a good yarn sa...

It's not fair! I hope you feel better soon Lena. Please take care of yourself and rest. Your block is stunning and it's going to be a very beautiful quilt when finished. Cheers, Ann :-)

Orlaug sa...

Alltid flotte prosjekt på gang, du...detta teppet må no bli praktfullt.
God bedring og god påske vidare!!

Berit sa...

Hvor er det trist med enfluenza, håber du snart kommer over det. Blokkene er bare super flotte.

Elin sa...

Nydelege blokker og fargar. God betring til deg! Her er det ei lita ferieforkjøling på gang, men til å halde ut..

Crispy sa...

Oh my poor Lena!!! Who gave you the flu for the second time??? I hope you feel better very soon!!!

The blocks are so very lovely :0)

Crispy

SOLSAUM sa...

Du har brukt nokre nydelege fargar og stoff i teppet ditt.
Eg er imponert over tolmodigheita di til å sy store tepper/mange blokker med handsaum!

Ynskjer deg godt betring og framleis god påskehelg!

Cathy @ CabbageQuilts sa...

Aahh Lena, there is nothing worse than feeling rotten with the flu, I really hope you get better very soon. Your beautiful applique blocks must put a smile on your face, they are so wonderful. xo

May Kristin sa...

Teppet blir nydelig!
Ønsker deg god bedring og en god påske!

Debby sa...

Very beautiful!!! I want to make it to!

Greetings from Debby,
the Netherlands

Unknown sa...

Superbe travail, j'aime beaucoup et j'ai hâte de voir le final, Cordialement Chrisfrance

Micki sa...

The blocks are just beautiful!
Micki

Lori sa...

What a beautiful block and they are all so pretty together!!

Meredith sa...

Feel better I do hope you get the rest you need. Your blocks are lovely. I like the blue.

Berteline sa...

NYDELIGE BLOKKER!!!!

Det ligger en pokal å venter på deg inne på bloggen min.

Ha en fin kveld.

Randi

Sissel`s syglede sa...

Dette blir et lekkert teppe. Du er så utrolig flink med farger:-)
God bedring til deg!!

Unknown sa...

Huff, du er skikkelig uheldig! God bedring, håper du blir bra snart... :O)
Teppet ditt blir helt outstanding, så utrolig flott!

Ha en fin kveld og god bedring!

Karen sa...

It is wonderful to see all your Love Letter blocks all together. You are doing such nice work on the quilt blocks.

Hellen Sigurbjörg sa...

Du lager sa nydelige applikasjoner! Disse blokkene er sa fine og fargene nydelige. Har sa lyst til a komme igang med noe sant. Takk for en hyggelig kommentar pa bloggen min - ja, Virka lever fortsatt, og jeg er sa heldig a bo i nærheten, det tar meg 10-15 minutter a kjöre. Jeg kjöper det meste av mine stoffer der, og ma inom regelmessig. Jeg har handlet hos dem helt fra begynnelsen. - Haper at helsa din blir bra igjen!
Hilsen fra Island.

Siv sa...

Hei!
Dette blir et kjempefint teppe! Du lager forresten veldig mye fint - det er en fornøyelse å lese bloggen din! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...