I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 17. april 2010

Kurs med Andre Wallenborg

Her er dagens resultat, etter kurs med Andre Wallenborg.
En veske, sminkepung og jeg er mange erfaringer rikere.
Her forklarer Andre oss hvordan vi skal sy. Denne mannen
hadde mange nyttige triks å lære bort.
En stor takk til Siv-Hege som var her hele dagen og passet
på at vi hadde det bra. Og til Bente (no blog) for nydelig klake
og Hege som stilte opp og også hjalp til.
Tusen hjertelig takk !
Ett lite bilde av Puselusken :o)
som spiser "gress" ........
Egentlig er det tørre strå, men han skjønner jo ikke
forskjell på gress og strå - stakkars liten han var innekatt
helt til han var 10 år gammel....... ikke lett å få med seg alt.
Hmmmmm......hvem er nest på menyen......
Da må jeg få ønske dere alle en riktig fin lørdag!
Quiltehilsen LeKa :o)

22 kommentarer:

Anonym sa...

Fy søren, - så flott veske!!! Og så rakk du en liten pung i tillegg! Jeg er kjempeimponert! En lang, produktiv, lærerik og hyggelig dag!

Fortsatt god helg!

Klem, Hege

SOLSAUM sa...

Åååååå, no er eg misunneleg!!! Eg vil og gå på kurs med han, eg har sett så mange skryteinnlegg om hans kurs;o)

Det kjem nok til å passe ein dag!

Ha ei fin helg!

SOLSAUM sa...

Og så skulle eg seie; Kjempeflott veske, nydelege fargar!!!

Og pusen han kan sjarmere alle!

Birgitta sa...

Oh vad roligt att få gå på kurs och få ny inspiration. Du syr så fina väskor i så vackra tyger.
Kram Birgitta

Lappeline ♥ sa...

Kjempe flott veske, heldig er du som har vært på kurs.
Jeg var på et foredrag med mannen ...fantastisk flink

Ha en fin kveld

klem

LAPPETUSSA sa...

Alltid spennende da Andre holder kurs. Blir alltid imponert over hva han får til:D Kjempefin veske og sminkepung du har laget. Skjønner du er mange erfaringer rikere:DD

Micki sa...

That's a beautiful bag! I enjoyed all of the pics!
Micki

Min Quilte krok sa...

Flott veske:-)
Ha en fin og kreativ helg

Rosa sa...

Great and gorgeous!!

May Kristin sa...

Kjempefin veske og pung! Det er helt topp å være på kurs med Wallenborg, har vært med to ganger!

Laila sa...

Lekker veske du har sydd. Er ørlite grann missunneleg :)))) Ha ei flott helg.

Kjellfridsblogg sa...

Så flott!

a good yarn sa...

You have made such nice bags from your class. I'm glad you enjoyed the day. Ann :-)

naoko sa...

Beautiful bag! love it.

May Britt sa...

Kjempeflott veske. Jeg er veldig glad i den veska jeg sydde på kursethans. Og ser at Puselusken koser seg ute. Frida har også vært ute og lufta pelsen. Men det er fremdeles litt skummelt å få vind i pelsen.

Mari sa...

Flott veske ! Håper også å få gått på et kurs med han.

Marita sa...

Mannen er et veskegeni - til glede for kvinnen. Flott veske du har lagd. Jeg har sydd to selskapsvesker etter hans kursopplegg, veldig bra.

Kort og Søm sa...

Så fine!!
Skulle gjerne likt å være på kurs med han...*smiler*..
Ha en fin søndag!
Klem :o)

Crispy sa...

Oooo lovely bag!! It sounds like a wonderful class to take :0)

Crispy

Tone Yvonne sa...

Åh, kurs er jo bare så gøy!!
Det beste er jo alle de små triksene man ikke kunne fra før.........

Det nestbeste er all inspirasjonen som kommer farende etter et slikt samvær ;O) og ikke minst at man får være sammen i timesvis med likesinnede!!

Ønsker deg en fortsatt god søndag!!

klem fra Yvonne

Grethe sa...

Denne vesken var kjempe lekker. Forstår at dette var et flott kurs, det blir vel fler vesker!!!! Nydelig pusekatt.

linéa sa...

Vilken jättesnygg väska du sytt!
:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...