I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 28. juli 2011

36 patch quilt

På bloggen Crazy mom Quilts er det startet en "36 patch quilt along".
Jeg måtte bare prøve ett par blokker, og skal etter hvert sy flere.
Hadde først tenkt å sy kun i orange/gule farger, men så måtte jeg
prøve flere.......... det ble ganske flotte blokker(syns jeg selv).
Ha det fint !
Quiltehilsen LeKa

9 kommentarer:

Elin sa...

Desse blokkene har eg også prøvd meg på, artig, ikkje sant? Spinning wheels er heilt nydeleg. Har du designa han sjølv?

Solveig Bloch sa...

Så disse blokkene på bloggene hennes jeg også. Det som er så bra er at det er penere jo flere farger og blokker en lager. Ser jo veldig bra ut dette, blir artig å se fortsettelsen.

Hellen Sigurbjörg sa...

Så artig med denne quiltalongen, kunne godt tenke meg å prøve selv! Fine blokker hos deg!

SOLSAUM sa...

Eg er enig med deg, fine blokker. Nydelege fargar og stoff.

Det spørs om eg ikkje må prøve eg og....;o)

Ha gode dagar!

Solklem

Deb sa...

done as stip piecing and many FQ I can see this can be alot of fun. I will have to go see this blog
Your blocks look great so far

Crispy sa...

What pretty blocks and a great way to use up some scraps. I like that you are making this in many fabrics :0)

Crispy

Kort og Søm sa...

Kjempe fine!
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :O)
God helg,
klem Fredrikke

Elins systue sa...

Lekkert. Må lære meg dette en gang

Elisabeth Solum sa...

Enig med deg, de er flotte! Er de sydd sammen, eller flettet sammen?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...