I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 3. juli 2011

Om motstandskraft..........

Forrige uke var jeg innom og skulle bestille Moda Jelly Rolls solid white.
Disse kom i går.
Jeg vet ikke hvor mye stoff som er skåret opp og rullet sammen,
men de er større en vanlige Jelly Rolls.
Jeg gleder meg til å sprette dem.
Falt pladask for denne flotte serien Ruby fra Moda.
Fremdeles pakket inn i plast.......
Tusen takk til alle dere som stikker innom, og en ekstra stor takk
til alle som legger igjen hyggelige kommentarer :o)
Jeg ønsker dere alle en riktig fin søndag!
Quiltehilsen LeKa

18 kommentarer:

Hanne sa...

Lekkert :-) Jeg prøver å redusere lageret - spørs om det hjelper!

Crispy sa...

Ooooo such pretty fabrics!! I wonder what you will make with them :0)

Crispy

annemariesquilt sa...

Dødslekre stoffer.. Jeg trodde ikke Ruby kom før i oktober. Hmm hvor har du kjøpt dem?? Jeg har masse Bliss og Ruby passer flott sammen med dem.
Heldiggris, gleder meg til å se hva du skal lage av den. Sist gang jeg bestillte stoffer fikk jeg toll ;-(

Laila sa...

Hei.
Så flotte stoffer. Jeg burde være på "stoff-slanker'n" men det skjærer seg stadig vekk :-) Farlig å kikke på så flotte stoffer no :-)
Spent på å se hva du lager av dem .
Klem :-)

Rosehagen sa...

Hei;9
Så lekre stoffer!! Her må jeg holde hodet kaldt en stund til!!!
og bruke opp noe av det som befinner seg på arbeidsrommet!
Baby teppet under er bare skjønt;)
Venter på at regnet skal gi seg.....
Joggeskoene skal luftes før jeg inntar gostolen med fotballkamp og handquilting;)

Ha en super kveld;)

SOLSAUM sa...

Å ja, eg kjenner meg att der, gitt....;O)
Men det blir nok noko vedunderleg som kjem ut av dei vakre stoffa dine!

Nydeleg baby-teppe, lekkert og fin quilting. Det blir eit fint teppe til ein liten prins;o)

Ha gode sydagar!

Solklem

Bente sa...

Så mykje flott stoff, ja, eg kan forstå at du gledar deg til å sprette både rullen og plasten.

Blir spennande å sjå kva du syr av desse godbitane.

Ha ei kreativ veke :-)

2ne sa...

Wow..... sååååååå mange lekre stoffer :-)

bentetove sa...

Snadder for øyet! Lekre stoffer, jeg må alltid la sånne pakker ligge ei stund før jeg forsiktig åpner dem og glatter på dem for så å begynne og sy!
Lykke til med neste prosjekt!

Kort og Søm sa...

Fine, fine stoffer! :O)

Grethe sa...

Å gosh;for en glede det må være med en såååååå stor bunke stoff!!!
Søtt baby-boy teppe også,flott å se alt på bloggen din:-)

Quiltefia sa...

Hei!! Hvilken nett butikk bruker du?? Kjempefine stoffer. Hvitt er supert, og siden du bestiller jelly-roll har du nok en plan!? AnneK:-)

Anonym sa...

Så mye fint du har fått tak i.Gleder meg til å se hva det kommer ut av dette:)

Mona sa...

Så flotte stoffer! babyteppet er bae nydelig!

Sissel`s syglede sa...

Gosj, for noen lekre stoffer du har fått deg. Den Jelly Rollen skulle jeg gjerne hatt kloa i...I LOVE WITHE :-)

Pattilou sa...

Oh, that looks like lots of fun. I've never ordered Moda white in a jelly roll. I can see why you fell in love with Moda Ruby--those colors are delicious! Can't wait to see how you use them.

a good yarn sa...

Beautiful fabrics Lena and the jelly roll of white is so useful! You have been stitching some fabulous projects lately. It's always a treat to visit your blog. Ann :-)

Litamora's Quilt & Design sa...

for noen flotte stoffer! Skjønner godt du falt for disse ja! Den kolleksjonen står på ønskelista mi også, den passer så godt til restene jeg har i forrige serie fra samme designer, Bliss fra Moda. Frisk og nydelig!
Laila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...