I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 30. juli 2011

Ruby og reste Mug Rug

Jeg åpnet Ruby (fra Moda) og tenkte å begynne ett nytt prosjekt,
men ble bare sittende å se på dem
- de er jo så fine.........
hva skal jeg lage av disse tro......
må bruke litt tid på å se og nyte før jeg bestemmer meg :o)
Dette er den fineste stoff serien jeg har sett på lenge.
Akkurat nå er lykken å eie disse nydelige stoffene.
Så i stede for å starte med Ruby valgte jeg å sy en liten reste Mug Rug.
Det er kjekt å bruke opp rester.
Ha en riktig fin lørdag !
Quiltehilsen LeKa :o)

16 kommentarer:

Margit sa...

å så fint det kan være å bare sitte å stryke og klappe på nye fine stoffer og samtidig planlegge... hehe - disse var flotte :o)

RyumQuilt sa...

Nydelige stoffer. Ja man får et dilemma når man sitter med så flotte stoffer. Men jeg er helt sikker på at du finner noe flott å bruke dem til ;)

Ha en flott dag.

Wacky Woman sa...

Gorgeous fabric and I love your mug rug. Realy nice.

Kort og Søm sa...

Ja, kjempe fint stoff!
Og jeg pleier alltid å ha stoffene liggende fremme en stund før jeg klipper i de... :O)

Ha en fin lørdagskveld!

Søt mugrug! :O)

Quiltefia sa...

Hei!! Det er ikke så lett å sette knivn i nye stoffer!! Jeg så noe på Red Pepper Quilts, det siste inlegget der, det var en ganske morsom blokk!! Gå inn å se:-) Lykke til!! AnneK:-)

Lindas hobbyhjørne sa...

Wow... for noen nydelige stoffer!
Søt Mug Rug.
Ha en fin kveld :)

May Britt sa...

Det var noen nyyyyyyyyydelige stoffer :)

jofridsquilt sa...

Nydelige stoff og mug rugen vart flott den og. Klem Jofrid

a good yarn sa...

Isn't Ruby gorgeous! That's a sweet mug rug - love the design. Ann :-)

Crispy sa...

Oooo that is a very pretty bundle of fabric. I too know you will come up with the perfect project for it :0) Love the mug rug too!!

Crispy

Mona sa...

Nydelige stoffer. Har bestilt en charm pack. Gleder meg til å se hvordan de er. Deilig med nye stoffer som en bare ser og stryker på. Jeg har akkurat sprettet en jellyroll med butterscotch & roses. Får se hva det kan bli til. Flott mug rug også.

Rosehagen sa...

Så nydelige stoffer.
Noen ganger er det nesten vanskelig å klippe den første biten;)
Om du har lyst på en liten overraskelse i posten (når jeg kommer hjem neste helg)så send meg adressen din på epost: anjohns@online.no

Ha en fortsatt fin kveld;)

Sommerklem fra Ann-M.

Anonym sa...

beautiful...

Sølvis blog sa...

Hei - skjønner godt problemet med å klippe i disse ja. Hvor får man kjøpt slike herligheter?

Pattilou sa...

Beautiful fabrics indeed. No wonder you want to enjoy them a bit before cutting into them.

Love your mug rug!

Elisabeth Solum sa...

For noen nydelige stoffer! Fantastisk fin mug rug, den var veldig spesiell. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...