I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 12. juli 2011

Spinning weels.....oppdatering...igjen

Her er en liten oppdatering på hvordan det går med
Spinning weels quilten min.
Har fått sydd sammen blokkene. En lys og en blå/turkis kant
er også kommet på.
Spinning weels er tråklet......
Og det er også Pure Baby Boy quilt.......
.....som jeg nå holder på å quilte.......
.....mens broderi maskin jobber med sitt......
Ønsker dere en kreativ og flott uke!
Håper det snart blir sommer........

Quiltehilsen LeKa :o)

6 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Så flotte arbeider! Litt av en jobb å tråkle, i hvert fall store tepper.
Håper du får mange solrike dager fremover!
God sommer! :)

SOLSAUM sa...

Skal seie det går unna med deg!

Eg seier det nok ein gang, det raude og turkise er berre heilt nydeleg!!!

Ha ein fin kveld!

Solklem

Margit sa...

De blir kjempefine :o)
Ønsker deg mange varme sommerdager ;)

pilletrilla sa...

neimen! Har broderimaskinen endelig fått noe å gjøre - det var på tide!! Stakkars - jeg har hørt Pfaffen gråte helt hjem til meg i lang tid! Godt å se den i arbeid igjen!

Unknown sa...

wonderfull...

Crispy sa...

Perfect borders!! I really LOVE this quilt!!

Crispy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...