I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 8. juli 2011

En snik titt.........

Jeg har levert ett par tepper for quilting og har fått tilsendt ett par
smakeprøver på hvordan det blir.
Her ser vi ett lite utdrag fra Sjømann.
Og her er sekskanter - er ikke quiltingen stilig ?
Gleder meg til å få disse flotte teppene hjem og få på lukkekantene.

God fredag !
Quiltehilsen LeKa o:)

15 kommentarer:

susis quilts sa...

kaere lena,det ser spaennende ud,har det bra,klem,susi

Crispy sa...

Beautiful quilting and perfect for the quilts!! I can hardly wait to see them when they are all done :0)

Crispy

Kort og Søm sa...

Dette blir fint!!
Sender du teppene bort til noen som har sånn stor maskin som guilter teppene?

God fredag :O)

May Kristin sa...

Åh, disse blir flotte!

Anna O.Nilsen sa...

Nydelig både quilting,form og farger.

Solveig Bloch sa...

Oi oi...hva skal man si..bortsett fra at dette blir BRA!

Anonym sa...

It is a very inspiring quilting... and lovely fabric colors too !

Margit sa...

Disse blir nydelige, heilt sikkert!

Trines hobby sa...

Nydelige mønstre begge to!

Litamora's Quilt & Design sa...

Rålekkert!!!! Gleder meg til å se hele :o)
Teppet i forrige post ser også nydelig ut! Herlige stoffer!
Ønsker deg en riktig god helg,
Laila

RyumQuilt sa...

Det ser kjempeflott ut. Skjønner at du gleder deg til å få det i retur :-)

Ha en flott helg.

Klem fra Linda :)

Rosehagen sa...

Nydelig quilting;)
Det øverste er samme quiltingen som jeg handquilter på Gåsemorteppet mitt! Jeg har vurdert å sende inn tepper, men har ikke gjort det ennå...
Men kanskje på de som sys nå;)

Riktig god helg;)
Sommerklem

SOLSAUM sa...

Nydeleg!! Det blir kjekt også for oss å sjå desse teppa ferdig;o)

Og Spinning Weels-teppet ditt er om mogeleg endå nydelegare. Eg har forelska meg heilt i kvitt, turkis og raudt.....

Ha ei strålande helg!

Solklem

Helene Juul sa...

Nydelig quiltning. Glæder mig til at se mere.

Svalen sa...

Vakkert!, skjønner godt du gleder deg til å få teppene hjem igjen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...