I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 26. august 2011

En ny bok.......

Denne uken har det ikke blitt mye søm. Jeg har kost meg
med å finne ny inspirasjon i denne flotte boken.
Her er det flere prosjekter jeg kunne tenke meg å sy,
slik som dette:
dette:
og dette:
Ett par flotte tepper sydd fra boken kan du se på bloggen
til Anne Rønningen, Quiltekammeret - link HER.

God Fre'dda!
Quiltehilsen LeKa :o)

5 kommentarer:

SOLSAUM sa...

Ååååh, den ser spennende ut! Den har kome på ynkjelista mi!

Takk for tipset!

God helg til deg!

Solklem

Crispy sa...

Very interesting quilts!! I can see the Sugar Rush one done with your pretty "Lena Flowers" :0)

Crispy

Marit sa...

Jeg har herved bestilt meg boka selv. :) Så ut til å være mye fint der.

a good yarn sa...

Hi Lena! Just catching up on all your wonderful projects. Camille designs fabulous quilts and I can't wait to see your versions. Ann :-)

Klarafina sa...

Denne boka er bare helt herlig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...