I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 29. august 2011

Oppdatering av Country Sunshine

Da er siste blokk av 4 like, til Country Sunshine ferdig.
Teppet har totalt 9 blokker og jeg har 2 blokker igjen.
(bildene er tatt inne, kveldstid, og er derfor litt mørke)
Blokkene måler 20,5 x 20,5 inch disse er ikke renskåret.
Jeg har alle delene til de to siste blokkene ferdig skåret
så det er bare å klargjøre blokkene :o)
Ha en riktig fin uke !
Quiltehilsen LeKa

11 kommentarer:

Ann-Mari sa...

Hei, du er jammen flink. dette teppet blir flott.

Hellen Sigurbjörg sa...

Jeg beundrer hvor flink du er til å applikere ffor hånd. Jeg bruker symaskinen akkurat nå til det.

Wacky Woman sa...

Gorgeous! Really gorgeous!

Solveig Bloch sa...

Oi oi oi...dette blir lekkert. For ikke å snakke om de japanske X'ene i forrige innlegg.Jam jam..

a good yarn sa...

They are so lovely Lena! Beautiful fabrics. Ann :-)

HegeT sa...

Såååååååååååå lekkert..!!!..
Tror du både har noen ekstra armer, og flere timer i døgnet enn oss andre...for makan til tempo på deg...(bare litt misunnelig!! ;-))

Kom gjerne innom en dag du kjører forbi..

klem
HegeT

ps. glemte ikke quiltemøte forrige uke, men er litt opptatt med oppussing av solariet om dagen...

Crispy sa...

Lovely blocks Lena and you are so close to having them all done!! Your needle turn is always so wonderful :0)

Crispy

Tingelingeling sa...

Nydelig blir det. Veldig fine stoff og farger. Lykke til med resten. Her går det jammen unna! Klem

Turid sa...

Her går det unna i svingene, ser jeg. Kjempeflott blir det. De japanske plussene i forrige innlegg er også nydelige. Jeg har akkurat begynt å bruke symaskinen igjen etter mange uker med reising hit og dit.

annemariesquilt sa...

Ååå sukk , du er så flink til dette.. Jeg hadde aldri hatt tålmodighet til dette !!

Elisabeth Solum sa...

Kjempeflotte blokker! Det ser skikkelig pirkete ut .. Kos deg videre!
Ha en god kveld! :)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...