I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 14. august 2011

Gartneren........ferdig quilt !

Nesten så jeg må be om trommevirvel eller fanfare!
"Gartneren" er ferdig.
Bildene ble tatt i går kveld i det solen var på tur ned......
Quilten måler 64 x 88 inch (163 x 224 cm).
Nærbilde av ett utvalg av blokkene:
Man kan finne en eller flere favoritt blokk........som denne:
Eller denne:
Denne er i hverfall en av mine favoritter......
Denne er i virkeligheten finere en hva som fremkommer på bilde.....
Denne er jo bare sjarmerende skjønn.....
Jeg var spendt på om jeg hadde valgt rett quilte mønster,
og det ble kjempe flott ! Det passet fint til Gartneren min.
Dette er nok min favoritt blokk - Her er det ruter og striper og
sarte farger...... nydelig :o)
Lukkekanten funger også slik jeg håpet, den binder sammen
bakstykket og rammen uten "å skrike høyt"...........
Blomsten i blokken er sydd etter originale stoffer fra BOM.
Bakstykkene har jeg selv valgt, men prøvd å finne lik eller
tilsvarende som originalen.

Ha en riktig fin og kreativ søndag!
Quiltehilsen LeKa :o)

29 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så lekkert. Du fortjener en laaaaang fanfare.
Ha en fin søndag.

Elisabeth

Lappeline ♥ sa...

Så lekkert .....nydelige farger.Venter i spenning på mitt sjømann teppe.
En kreativ søndag ønskes deg

Klem

BenteOO sa...

Nydeleg teppe!
-og sidan du bad om fanfare gjorde eg eit forsøk på å finne ein fanfare som var hage-/gartnerinspirert - ikkje slik eg hadde tenkt,- men denne måtte eg dele!
http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=U3OxKdDxkpg&NR=1

Siv sa...

Vakkert teppe i herlige farger! Igjen.... Jeg er imponert over dere som lager det ene store teppet etter det andre. :o)

Bente sa...

Gratulerer.
Nydeleg Gartner quilt.
Herlege fargar, og flotte stoffvalg.

Fin søndag til deg :-)

Margit sa...

Taramtamtamtam!!!
Du verden så flott - NYDELIG teppe og skjønne duse farger du har brukt!!!
Gratulerer med nytt teppe :o)
Ønsker deg en flott søndag videre ;)

Mona sa...

Så flott det blei. Mine gartnerblomster er ferdig sydd. Burde egentlig ta meg sammen å få sydd det sammen. Blir ihvertfall inspirert når jeg ser ditt. Gratulerer med nok en ferdig quilt!

Unknown sa...

Kjempeflott!! Stor fanfare - dudududuuuuuu :o)

bodilshobby.blogg.no sa...

Gratulerer - det ble kjempefint! Fanfare er ærlig fortjent!

Gudrun sa...

Grattis till en underbar kvilt i vackra färger!

susis quilts sa...

kaere lena,din gartner er saa vackert,har det bra,klem,susi

STRIKKEMOR(O) sa...

Kjempefint teppe, så flink du er!!

Elisabeth Solum sa...

Superlekkert! Gratulerer med at du er ferdig! Nydelige blomster i delikate farger! :)

Sheila sa...

Such a lovely quilt in soft colors , I love it!

bentetove sa...

Den ble nydelig! Fargene var jo så samstemte og fine- du kan være veldig fornøyd med den quilten.
Ha en fin kveld!

Hanne sa...

Gratulerer med en flott ferdig quilt :-)

Quiltefia sa...

Hei!! Kjempefin quilt!! Er det ikke deilig med et ferdig arbeide?? AnneK:-)

Rosehagen sa...

Her kommer en kjempe TROMMEVIRVEL.
Såååå nydelig det ble;)
Virkelig til inspirasjon.
Ferien går med raske skritt mot slutten. Torsdag er det tilbake i lærertilværelsen og nye elever;)

Ønsker deg flotte dager.

Klem fra Ann-M.

Tatkis sa...

Beautiful pattern, sweet colours - and perfect result! Congratulations!

Hugs,
Tatyana

Solveig Bloch sa...

Gosja meg,for en herlighet! Gratulerer så masse, du kan være stolt som bare det!

Crispy sa...

Oh Lena it is just beautiful!! The colors are so beautiful together and the binding fabric is just perfect. Well Done my dear friend!!

Crispy

Hellen Sigurbjörg sa...

Teppet ditt er nydelig, og din kombinasjon av stoffer er så artig. Flotte stoffer du har brukt. Ha en god veka!

Tingelingeling sa...

Nyydelig!! Fanfare og applaus til deg. Herlig teppe med fine farger og fint mønster. Quiltevalget passer perfekt til Gartnertemaet

Bestemor Drillo sa...

Du er en riktig kunstner du ! Min favorittblokk er den samme som din,
aldeles nydelig!
Klem fra bestemor!

Anne's Quilteri sa...

Gratulerer med ferdig Gartner. Denne Quilten ble kjempe lekker.

Anne Ida sa...

Åååhhh! Dette fortjener både trommevirvel og trompetfanfare! Kjempelekkert ble det! Så delikat og romantisk! Gratulerer så mye! Nyt ferdig teppe!

Helena Silva sa...

Linda! Delicada e apaixonante.
Beijos
Lena

Rose Marie sa...

Oh, this is lovely ..... such soft colours!

Stina Blomgren sa...

Helt underbar... :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...