I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 13. august 2011

Lukkekant.....

......eller hvordan leve farlig...........
Inne mellom jobb og beising av hus får jeg sydd noen sting
på lukkekant til Gartner.
Men det er ikke enkelt når "The Cat Scan" drøyer ut i tid.
(legg merke til nål og tråd neders i bilde.......)
Jeg håper å vis dere ferdig teppe i morgen :o)

Ha en riktig fin og kreativ lørdag!
Quiltehilsen LeKa

5 kommentarer:

Cathy @ CabbageQuilts sa...

Gorgeous fabric Lena. It looks like the cat would like to catch that butterfly!! xo

Unknown sa...

Så morsomt bilde, katten trives godt der kan jeg se :-)

Rosehagen sa...

Hei;)
Ja, dette er å leve farlig!!
Pass opp så du ikke dupper nålen i malingen eller maler på steppet i stedet for veggen!!
Gleder meg til å se det ferdig;)

Og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
Jeg setter stor pris på dere som legger igjen kommentarer;)

Klem fra Ann-M.

2ne sa...

Kos deg med lukkekant du - så håper vi og få se teppet i morgen :-)

Crispy sa...

He just wants to make sure you are sewing with proper small stitches LOL. I look forward to seeing the finished quilt :0)

Crispy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...