I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 4. desember 2009

Apropo blå!

Spisebrikker sydd i 2007, mønster på katten tror jeg er er
fra Norsk Quiltemagasin og AnnAKa.
I fjor sydde jeg disse to, ide og stoff fant jeg på Lappemakeriet.
Tror det er etter Tone Storhaug? sin ide.
Lekkert ?
Detaljebilde av quilting og knapper.
Og en enkel liten brikke, hånd quiltet.
Riktig god fredagskveld!
Quiltehilsen LeKa :o)

10 kommentarer:

Karen sa...

The cats are so, so cute! And, such beautiful hand quilting of the leaves.

Crispy sa...

Great projects Lena, I love the cat, he just made me smile. I also loved the log cabin pieces and you beautiful hand quilting :0)

Crispy

Kort og Søm sa...

Det var kule katter.. :o)
Ser ut som om de har en masse personlighet!!

Ha en fin helg,
klem Fredrikke :o)

Orlaug sa...

So fine brikker...dei kattane var no aldeles supre!!!!
God helg!

Anonym sa...

Hei.Kjempe søte katter og fine brikker.Mange fine blå farger.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil..

Unknown sa...

Blått er fint! Likte spesielt de blå brikkene. Og den blå duken i forrige innlegg var nydelig. Jeg skal sy en blå duk til min søster til hytten, kanskje jeg kan sy en slik :o) Det er ikke så store firkanter, er det?
Ha en flott helg!

Unknown sa...

Åhh, de kattebrikkene likte jeg MEGA godt, sånne kunne jeg godt tenkt meg å sy!

ha en koselig kveld og fin førjulshelg!

Bestemor Drillo sa...

Nydelige blå ting igjen !

Ha en strålende adventshelg;))

Bente sa...

Flotte brikker og løpar. Jammen har du brukt mange lekre blå stoff.
Ha ei fin helg.

Turid sa...

Synes idéen til quilting på den lyseblå er super. Har alltid problemer med å vite hvordan jeg skal gjøre dette, men dette må jeg prøve en gang. Flott. God helg til deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...