I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 2. desember 2009

Even more Old stuff.... Jul

Jeg har nettopp vært i bunken med quilt og funnet frem
to gode gamle favoritter.
Denne juleduken sto på fremsiden av det Norske
Quiltemagasinet, for en del år tilbake.
Jeg har sydd min litt midre en hva mønsteret tilsa, etter en
ide til Kari i Krogstadelva (no blogger).
Duken måler 112x112 cm (44x44 inch).

Vinterduken ble sydd for mange år siden på kurs hos
Anne-Kjersti, Lappemakeriet. Mål 81x104 cm (31x41 inch).
I går var det en nydelig dag, riktig nok -8 grader Celius.
Med sol og blå himmel er det vakkert her på Ringeriket :o)
I dag er det bare tåke, grått og like kaldt som i går......
Jeg ønsker dere alle en riktig fin Onsdag!
Quiltehilsen LeKa :o)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Riktig fin duk.Likte gått mønstret i den og fargene.Ønsker deg en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil..

Turid sa...

Kjempeflott juleduk du har der. Ser at du virkelig har nese for gode fargekombinasjoner, herlig.

Anonym sa...

I love the quilt with leaves. Wouldn't those look lovely sprinkled around a log cabin quilt? Falling leaves on the cabin in fall...yummy!

Caryl
Illinois, USA

I love your blog. I love your colors and your quilts.

Hennes sa...

Kjempe gøyt at du viser gode gamle ting på bloggen også.
Veldig flotte ting du lager.
Hils Puselusken...

Bestemor Drillo sa...

Alle dine quilter er vakre, så også disse ! Ha en fin torsdag;)

Karen sa...

What a pretty poinsettia quilt. A good one to have out at Christmas time.

Mona sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg likte spesielt godt den grå duken. Den er nydelig. Ha en fortsatt fin adventstid. Mona

sjoko sa...

Syns jeg kjenner igjen duken din - min er også støvet av og fremme i lyset. Den vekker koselige minder....

Crispy sa...

What pretty little christmas projects, I really love the one with the pointsettias. Our day is grey and snowy today and the temperature is the same as yours. No wonder my Norwegian ancestors felt so comfortable moving to North Dakota, we have the same weather :0)

Lena, why is Norway called the Ringeriket? Google translated this to Ringing Empire.

Crispy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...