I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 8. desember 2009

Hva i alle dager.....

.....skal jeg sy av disse lekre stoffene ??
Stoffene heter Urban Indigo, Moda.
Jeg har hatt dem liggende ganske lenge, har
liksom ikke hatt råd til å bruke dem. Men nå har jeg bestemt
at de er finere i en quilt, en hva de er i rull.
Jeg har 3 Jelly Rols og en Charm Pack.
Har du noen gode forslag til hva jeg skal sy,
de vil gjøre meg veldig glad :o)
Ha det fint så lenge !
Quiltehilsen LeKa :o)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Have you seen the book called Scrap Basket Surprise by Kim Brackett? She has a blog called Magnolia Bay Quilts. Your rolls would be PERFECT for something in her book!

Hennes sa...

Beklager.
Jeg er utrolig flink til å spare, nyte, klappe, kose og aldri bruke fine stoffer. Elendig på å finne ut hva jeg skal lage av de..
Håper noen kan komme med bedre ideer en meg..
Lykke til.
Osken og jeg heier på deg..

SewCalGal sa...

Beautiful fabric which will make a very yummy (good taste) quilt.

Not sure if you are familiar with Cozy Quilt Shop (http://www.cozyquilt.com/) but they are famous for great designs for strip fabrics and fat quarters. They have many lovely patterns available on-line.

If you do order anything from them, I hope you let them know SewCalGal sent you there.

SewCalGal
www.sewcalgal.blogspot.com

Anonym sa...

Hei.Så fine stoffer.Ser noe for meg men vanskelig å skrive ned .Håper du finner på noe med de fine stoff.Ønsker deg en riktig fin Onsdag.Klem fra Bodil..

Bestemor Drillo sa...

Jeg har maken rull som du, og vet heller ikke! Jeg får vente til våren for å se om jeg får noen ideer;) Det er nesten så jeg gruer meg for å ta dem i bruk! Ha en fortsatt fin dag;) Klem!

Crispy sa...

Oooo pretty fabric!! I have no suggestions but I'm sure whatever you make with them will be beautiful!!

Crispy

Rosa sa...

Hola,una de mis sugerencias es hacer log cabin,y como hay diferentes,creo que cobel jelly roll tendràs muchas tiras.Decidas lo que decidas, estará muy bien.

2ne sa...

Nyyyydelige stoffer. Et deilig teppe eller en stor sommerduk - kankje bare firkanter??? Det var i alle fall det første som jeg tenkte på. Men det er jo et utall av muligheter. Sekskanter blir også veldig lekkert. Lykke til :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...