I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 3. desember 2009

Den BLÅ timen.....

Jeg elsker farger, og da spesielt blå.
Blå har alltid vært min farve, fra jeg var veldig liten.
Rommet mitt fikk rød tapet, og jeg forstod aldri hvorfor. Jeg skulle jo ha blå.
Blå var guttefarge fikk jeg høre, men det stoppet ikke meg i å
tromfe igjenom at min sykkel skulle være blå.
Jeg fikk blå sykkel, og blå har alltid fulgt meg.
Jeg har alltid hatt ett blått rom. Helt til nå.
Etter juleduken måtte jeg også sy en blå duk, samme mål
som juleduken i forrige innlegg.
En Blå liten stjerne brikke fra 2008,
med løper til.
En Blå nisse som pynter til jul.
Mønster etter spisebrikker til AnnAKa.
Liten reste duk, mønster Broken Dish.
I dag kl. 13.15. BLÅ.
Og en liten sneak peek av månedens Aunti Miller blokk- også blå.
Det var litt om blå fra meg.
Ha en riktig fin Torsdag!
Quiltehilsen LeKa :o)

13 kommentarer:

Turid sa...

Blått og hvitt er alltid lekkert og reint. Likte spesielt godt den brikken og løperen.

Birgitta sa...

Jag är också blå. Älskar allt som är blått. Fina dukar du sytt.
Kram Birgitta

Crispy sa...

Lovely pieces Lena, I have always loved red but never had a red bedroom LOL.

Crispy

Zandra sa...

Snyggt! Jag blev helt förälskad i den blå nissen! Otroligt söt!

Micki sa...

All the quilts are so pretty! I love all the blues that you used.
Micki

Unknown sa...

Blått er en utrolig flott farge, det er jeg fullstendig enig i. Det finnes så mye fint i denne fargen, og ikke minst er det så mange forskjellige nyanser i denne fargen. Duken var aldeles nydelig, og jeg likte stjerneløperen veldig godt også!

Ønsker deg en super førjulskveld!

annemariesquilt sa...

Ja jeg er enig blått er flott. Så fine ting du har laget i blått, jeg likte godt blånissen ;-)

Bestemor Drillo sa...

Så mye vakkert i blått !
Nissen har jeg også sydd, men i den røde fargen;) Ha en fin fredag;)

Marita sa...

*sukk* så mye flott du viser frem. Jeg liker også blått - veldig!

I Purr-Furr to Craft sa...

Love the colours, Merry Christmas

Anonym sa...

Hei.Virkelig mye fint.Blått er jo en frisk klår farge.Ønsker deg en riktig fin førjulstid.Klem fra Bodil..

SewCalGal sa...

Beautiful quilts. I too love blue, very much. soothing color.

I hope you'll enter your Christmas knome, or other Christmas quilt, in my Virtual Christmas Quilt Show!

SewCalGal
www.sewcalgal.blogspot.com

susis quilts sa...

hej lena,jeg tänker ogsa blott er best,fine löpere du har gjort,og bilden om den bla timen tycker jeg mye om,hilsen og har det bra,susi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...