I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 5. desember 2009

Aunt Millie's Garden, Blokk T10

Da er jeg ferdig med min 3 blokk fra Aunt Millie's Garden.
Blå den også :o)
Bladene ser ganske blasse ut, men de er egentlig ikke så ille.
Uansett så vil jeg ikke endre bladene -
alle blokkene skal ikke skrike like høyt.
Ha en riktig fin Lørdag !
Quiltehilsen LeKa :o)

20 kommentarer:

Crispy sa...

Another beautiful "blue" block Lena. I don't think the leaves look washed out, even Bob says it is lovely :0)

Crispy

Oddbjørg sa...

De blir bare så fine disse blokkene!
Ha en fin lørdag!

Kort og Søm sa...

Kjempe fint!! :o)
Du er så flink!
God helg, klem Fredrikke :o)

Lurline sa...

I love this block, Lena!
Hugs - Lurline♥

Quiltefia sa...

`Den er kjempefin!!!AnneK:-)

Synnove sa...

Blokken er kjempefin! Blått er min favoritt også, de blå tingene du har vist i de siste innleggene dine er nydelige:-)
Klem fra Synnøve!

Rosa sa...

Another beautiful and awesome aplique block.

SewCalGal sa...

Beautiful block. Great design, great colors and great fabric. Personally, I do not view the leaves are washed out. I like their colors as they make the color of the flower pop. Absolutely perfect. Love it.

SewCalGal
www.sewcalgal.blogspot.com

Bestemor Drillo sa...

Jeg sier bare ÅÅÅÅÅÅ! Noe så flott!
Ha en flott adventshelg!!

Marita sa...

Lekker. Fantastsiske farger du har satt sammen!
Tusen takk for gaven som kom i posten idag! Den også er jo bare SÅÅ lekker - heldige meg!

2ne sa...

Nydelig blokk du har laget i lekre farger. Ønsker deg en riktig fin adventstid :-)

PatchworkRose sa...

Just Love your Block. The Blue and gold is so striking :-)
Have a great day
Cheers
Lynne

Sølvis blog sa...

Hei - noen dager siden sist jeg var innom. Her var det mye lekkert å se - den "gamle" med logæcabin og snømenn har jeg også i mine gjemmer. Tusen takk for en flott pung som ankom i går.

Janet sa...

It's a beautiful block. The leaves look good but if you're not happy, change them.

Turid sa...

Ja, denne ble akkurat så fin som jeg trodde den skulle bli da jeg bare så en liten bit av den, og kanskje enda litt finere. Du er fantastisk med farger. Ha en fin adventssøndag.

Kjellfridsblogg sa...

Du er en mester på sånne blokker! Nydelig!

annemariesquilt sa...

Nyderlig blokk og fargene synes passet veldig flott. Litt av en jobb, jeg er imponert!

Tingelingeling sa...

Makan!! Du er fantastisk!
Ble så fin!!
Syns vedstabelen litt lengre ned var et vakkert skue, og mye fint blått. Til lyst!
Klem og ha en fin dag!

Karen sa...

So bright and beautiful!!!!!

a good yarn sa...

That's very pretty Lena! You always choose such lovely fabrics for your projects. Ann :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...