I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 11. desember 2009

En prøve......måtte bare gjøre en test :o)

Jeg måtte bare prøve denne blokken som heter
Joseph's Coat. Mønsteret er fra
Her er delene limt fast og nå skal jeg begynne å
sy. Denne blokken er så spennende at jeg måtte
bare prøve den. Om jeg bestemmer meg for å sy en hel
quilt med denne blokken, er det mulig jeg velger en
annen farge en orange.
Ha en riktig fin fredagskveld !
Quiltehilsen LeKa :o)

17 kommentarer:

susis quilts sa...

hej lena,jeg har ogsa mönstre af josephs coat liggende her,men jeg tänker over farvene,men sy skal jeg den,har det bra,susi

Kort og Søm sa...

Du er virkelig flink!
God helg,
klem Fredrikke :o)

Cathy @ CabbageQuilts sa...

Looking great in orange, Lena, and I love that white background. I hope you do join in xo

Quiltefia sa...

Hei!! Jeg har også hatt lyst til å prøve denne blokken!! Men utifra veilendningen på bloggen, bruker hun et spesielt stabilisator produkt, som jeg ikke har funnet. Har du brukt frysepapir bak?? Det ser kjempefint ut!! Det finnes pappmaler i den fasongen også. Men her tror jeg det kan lønne seg å finne en bra måte å gjøre den på, hvis?? man lager et større arbeide.... Lykke til, jeg vil gjerne vite hvordan det går!! Hilsen AnneK:-)

Valerie the Pumpkin Patch Quilter sa...

This is going to be gorgeous! :)

Anonym sa...

Hei.Den var kjempe fin.Lykke til med syingen.Du må bare lage den ferdig til en Quilt synes jeg.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil..

Crispy sa...

Oooo Lena, I've been very tempted to do this one too. I love your color choices!!

Maybe next year I will think of joining in :0)

Crispy

Birgitta sa...

Vad mycket fint du sytt sedan jag var här sist och tittade. Gillar verkligen dina quiltar.
Önskar dej en skön och trevlig luciahelg.
Kramar Birgitta

jofridsquilt sa...

Blokka vart lekker. Eg synes fargane var flotte. Helsing Jofrid

Marita sa...

Fargen er jo flott da. Spennende blokk. Spent på hvilken syteknikk du skal bruke på denne.

Turid sa...

Du er virkelig kommet i vårstemning allerede, ser jeg. Utrolig flotte og fargesprakende ting du prøver deg på for tiden. Gir meg mye inspirasjon til det jeg skal begynne med etter nyttår. God helg til deg og dine.

Anna sa...

Det mönstret har jag varit sugen på länge. Det är så fint! Och det är jättesnyggt i gult och orange.
- Anna, sy.lugnagatan.net

annemariesquilt sa...

Flott blokk, hjelp jeg håper du er glad i håndsøm ;-))

Janet sa...

It looks wonderful Lena, I hope you keep going, it gets easier.

Kim D. sa...

Love your block, this one is on my to do list. Lve the oranges.

Elins systue sa...

Dette så spennende ut

Unknown sa...

Spennende og fargerikt... :O)

Håper du koser deg i en travel førjulstid!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...