I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 23. desember 2009

En veldig hyggelig overraskelse !

Jeg har aldri vært flink med julekort!
En forklaring til det er at min håndskrift er forferdelig
dårlig og jeg kan ikke selv lese hva jeg skriver.
Nå er det slik, at jeg ikke mottar mange julekort heller.
Sikkert av overnevnte grunn.
Som den yngre garden, jeg sender sms og msm'er.
Stor var overraskelsen da jeg oppdaget at blant posten
(og julekort til samboeren) var der faktisk en konvolutt
med mitt navn på. Min trofaste julekort venninde's årlige julekort henger
allerede på kjøleskapet - det fikk jeg selvfølgelig i god tid......
Dette var noe nytt......!
Åpnet konvolutten og der var dette flotteste hjemmelagede
kortet, med en nydelig heklet snøstjerne :o)))
Sammen med ønske om god jul står det følgende på kortet:
Takk for alle koselige kommentarer i bloggen min.
Hjertelig tusen takk Marita for denne flotte oppmerksomheten.
Jeg må si at jeg ble veldig rørt.
Og med dette vil jeg gjerne få lov til å ønske dere alle
sammen en riktig fin Lille Julaften!
Quiltehilsen LeKa :o)

10 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Så koseleg å få noko slikt i posten!

Anna sa...

God jul och gott nytt år!
- Anna, sy.lugnagatan.net

Anne Ida sa...

Hvilken hyggelig overraskelse! Kjempekoselig kort!

Riktig fin lille julaften til deg også! Jeg er på tur ut til foreldrene mine om litt for å pynte tre ;o)

God jul! Varm klem fra meg
xxx

Laila sa...

Dette er vel tida for overraskelsar :) God veslejulaft til deg òg.

Micki sa...

What a beautiful lace ornament! Happy Holiday!
Micki

Crispy sa...

I don't do cards either but mostly because I am too lazy, so I do not receive many cards :0) Your little snowflake is lovely!!

Crispy

Turid sa...

Fint å få overraskelser. Jeg ønsker deg en riktig god jul. Kjekt å følge deg.

Jette sa...

LeKa - glædelig jul til dig - rigtig hyggeligt at følge med på din Blog.
Venlig hilsen
Jette Huneck

Quilter Going Bananas sa...

Your snowflake ornament is beautiful!
Merry Christmas to you Lena Karen and your family!

a good yarn sa...

What a wonderful surprise! The crocheted snowflake is exquisite. Wishing you are very happy and wonderful Christmas, Lena Karen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...