I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 9. desember 2009

Mamma blir det quilt til meg.....

At quilter er katte-magnet, er viden kjent.
Men, at det skal være så om å gjøre å innta
midposisjon på blokker som er lagt ut på gulvet??
Kan det være akutt behov for oppmerksomhet tro?
Om du ser nøye etter kan du se Puselusken's orange øyne.
Han snur seg alltid vekk når jeg kommer med kamera.......
de fleste bildene jeg har er enten fra siden eller bakfra, eller som
dette -ovenfra.
Med to stk. Honey Bun har jeg fått 24 blokker a 6,5 inch.
Det er grønne stoffer er nok til striper a 6 inch, til 3 av sidene.
Nå venter jeg på at postmann skal komme med to ruller til, slik at
jeg kan få gjort ferdig quilten min.

Til overs har jeg mange striper med turkis, jeg vurderer en
string quilt til. Dette var morro å sy.
Vell, da får dere ha en riktig fin Onsdag !
Quiltehilsen LeKa:o)

12 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Elsker fargene!!
Så fint det blir,
ha en fin dag!

Klem Fredrikke :o)

Hennes sa...

Det er ikke rart vi ELSKER de fantastiske humørsprederene.
Blir så glad nåR jeg ser en katt.. Blir jo glad når jeg ser et flott teppe også, veldig fint, HAR LYST Å LAGE SÅNN JEG OGSÅ..
Ha en fin dag. Linda.

Synnove sa...

Quilten kommer til å bli nydelig! Jeg elsker fargen:-) Og pus er også søt, han matcher quilten;-)
Klem fra Synnøve!

Crispy sa...

Well you DID put the quilt on the floor for him, right? LOL It's such a pretty quilt...and kitty :0)

Crispy

sylysten sa...

He he, søt puse:o) Og lekkert teppe, kommer til å bli knallfint;o)
Klem
Linda;o)

Marita sa...

Ah, det blir så lekkert. Og hvor trives katter best?Jo, midt i grøten.

naoko sa...

Oh! so cute little lovely kitten you have.
And This is very nice new quilt looks yummy!

Anonym sa...

Cats and quilts...doesn't get any better!!

Micki sa...

The quilt is so vibrant and pretty!
Micki

Bestemor Drillo sa...

Den katten passet så godt til quilten eller omvendt! Flotte farger og flott pus! Klem fra bestemor!

Cathy @ CabbageQuilts sa...

Puselusken is beautiful, they want to be where the attention is don't they? And more orange, this is so stunning, I love those colours xo

I Purr-Furr to Craft sa...

love the quilt, lovely and fresh, Adore the kitty!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...