I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 16. desember 2009

Hemmeligheter på gang...

Jeg kan ikke si hva jeg holder på med, siden dette er julegave.
(vedkommende leser ikke bloggen min :o) )
Jeg har en amerikansk ørelappestol. Her har jeg arbeidslys
og jeg sitter godt. Altså: favoritt stolen min.
Puselusken har, fra han var liten kattunge, alltil lagt seg
på stolryggen. Der ligger han og døser og har det ganske
greit. Men, så sovner han..... og ett par ganger ramlet ned.
Jeg har reddet han noen ganger, med å ta tak i
nakkeskinnet på'n og dratt han opp.
Han ser nå passe tåpelig ut, der han henger og klamrer seg til
stolen.....lol..... men det er langt ned og
han er tross alt snart 15 år......
Her har han nettopp hatt en "episode" og jeg måtte bare ta
bilde og vis dere hvordan han har sikkret seg....
Skulle han være uheldig og sovne for dypt inn, så vill
han ramle opp i stolen i stede for bak......lol....
Ups.......lite tråd igjen KRISE !
- dette er silke tråd til blad og stilk på Love Letter.
Jeg måtte sende haste-bestilling til Magda Imregh og
spurte pent om tråd kunne sendes samme dag.
Fikk raskt svar tilbake var: JA klart det ! Ikke noe problem!
Tråd sendes i dag!Tenk om jeg skulle gått tom for tråd, og ikke få sydd mere Love Letter før til neste år....
Uff, ingen god tanke....... nå venter på postmannen, igjen.
Quiltehilsen LeKa :o)

13 kommentarer:

Cathy @ CabbageQuilts sa...

Oh he looks so cute lying there like that, I hope he doesn't fall off backwards again! Hope your postie turns up soon too, thread is one thing we cannot do without!!! I love your dolls legs! xo

Kjellfridsblogg sa...

En herlig beskrivelse av litt førjulskos...Pus stresser iallfall ikke! Jeg har heller ikke rydda vekk maskina ennå....

Bestemor Drillo sa...

For et bild av den katten, jeg sitter her og humrer! Dette kaller jeg avslapning, noe å lære av?? Ha en fortsatt fin førjulstid! Klem fra bestemor!

Anna sa...

Vilken störtskön katt du har!
- Anna, sy.lugnagatan.net

Crispy sa...

You would think at 15 Puselusken would have learned not to fall off, he looks so comfortable LOL.

I hope the postman comes very quickly!!!

Crispy

Anonym sa...

Hei.Må si att det var ei katt som virkelig slappet av i julestria.Stilig.Katta våres bruker å ligge på mange rare måter men den måten har han ikke kommet på.Kommer oftes efter meg å legger seg dær som jeg er...Ønsker deg en riktig fin førjulstid videre..Klem fra Bodil..

Micki sa...

You look happily busy! Enjoy your holiday!
Micki

May Britt sa...

Å helledussan så søt Puselusen er sier Frida og sender sine aller varmeste klemmer og purr purr til ham.

I Purr-Furr to Craft sa...

your black kitty is just adorable! Too Cute.

Marita sa...

lol* typisk katt da! Herlig bilde!

Janet sa...

Funny picture of the cat lying there so relaxed. I'd love to see the doll when you can show it.

Miriam sa...

i hope your postman comes quickly.
I love your kitty photo!

annemariesquilt sa...

Skjønn historie om katten ;-))

Jeg er bare på tur rundt for å ønske deg God Jul og et Godt Nyttår. Håper vi høres/ skrives mer over Nyttår. Jeg reiser vekk i morra og kommer ikke tilbake før etter nyttår. Kos deg og ha det fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...