I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 30. november 2009

String quilt under planlegging.

I dag er det en uke til eksamen. Nervene begynner å vise seg.
Jeg må ha litt pause av og til og da har jeg sydd flere av disse string blokkene.
Jeg blir så glad av å se dem. Min ide er å bruke de lime grønne
stripene som kant, slik du ser på bilde.
Fra en Honey Bun (en rull med stoff på 1,5 inch) får
jeg 12 blokker à 6,5 inch.
Ser nå at det blir jo alt for lite til ett slumreteppe, jeg må
derfor bestille to Honey Bun'er til.

Her hos oss er det kommet snø, i natt.
Og dagen er grå med mere snø i luften.
Gradestokken viser kun -1 grad Celicius.
Håper på bedre vær neste mandag :o)
Og med dette må jeg ønske dere alle en riktig fin uke!
Quiltehilsen LeKa :o)

14 kommentarer:

M. Regina sa...

Beautiful blocks and photo. Is it very cold here? hugs from Brazil

Bestemor Drillo sa...

Du har helt rett man blir glad av Så koselig å se dette! Så koselig vinterbilde! Ha en flott adventsuke og lykke til med eksamen;) Klem!

Unknown sa...

Utrolig fargerike og fine blokker! Lykke til med lesing og eksamen!

Marita sa...

Syr du på et slags bakstoff fra midten og utover? Har sett at denne blokken er grei å lage etter quilt-as-you go metoden. *vurderer selv*

Bente sa...

Fine fargerike blokker!
Det blir fint med lime farga kant på dette teppet.
Lykke til på eksamen :)

Crispy sa...

Wow Lena your strip blocks are so bright and cheery, something you need with the snow and gray skies.
Very pretty!!

Crispy

Laila sa...

Lukke til med lesing og eksamen!

Gretchen sa...

Your string quilt is so lovely!! Such a difference from the gray, snowy day you had. It will be so nice to have such a cheery quilt in the winter months.

Unknown sa...

What a beautiful string quilt! Some of my most favorite colors...bright as a hot summer day in all that winter snow! You won't forget summer looking at it that is for sure!
hugz
Pam

Janet sa...

Your string blocks look so sunny. What a comparison to the beautiful photo of the snow, it looks like a black and white print.

Kjellfridsblogg sa...

Så lekre farger! Jeg har også sydd sånne blokker nå, men det ble lilla...Ta deg ei lita sypause innomellom lesinga, så får du ny energi! Når jeg har mye å gjøre av kjedelige ting, må jeg "premiere" meg selv med å sy litt etterpå...! :-) Her er det -11 grader i dag, men med sol og hvit snø så er det bare flott! Ha en fin dag!

Anonym sa...

Hei.Virkelig kjempe fin og fargerik blokk.Nydelig vinter bile.Får julestemning.Ønsker deg en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil..

STRIKKEMOR(O) sa...

Så mykje du får gjort, sjølv om du les til eksamen!!

2ne sa...

Nydelige blokker i friske farger. Ønsker deg lykke til med eksamen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...