I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 3. november 2009

En fantastisk kveld.....

I går kveld var Gunn (no blog) og jeg en tur inn til
Voksen Kirke i Oslo,
hvor Lynette Anderson fra Australia var og holdt ett lite foredrag
i forbindelse med ny bok. Kathrine Quilte Stue hadde butikk
og solgte stoff og Lynette's mønster.
Nydelige puter.....
Flott veske..........
Nydelig quilt, holdes her av Mr. Anderson
Alt var stilig presentert....
Mange fristelser......
Nydelig lite bilde.
And even more sweet's.........
Dette ble en flin kveld med inspirasjon og gode venner,
både fra bloggland, Lørenskog og Ringerike :o)
Ønsker dere alle en fin Tirsdagskveld!
Quiltehilsen LeKa :o)

18 kommentarer:

Crispy sa...

Lena Lena Lena, you did not show us what you bought LOL. How fun to go to a show like this!!

Crispy

May Britt sa...

Ja hadde vi det ikke flott i går. Har enda ikke landet.
Masse inspirasjon etter en slik dag.

Kort og Søm sa...

Der skulle jeg gjerne ha vært, mye fint på bildene!!
Fredrikke :o)

Turid sa...

Slike ting savner jeg her jeg bor. Heldige du som får være med på dette. Og fristelsene får du ta med på kjøpet.

Orlaug sa...

Å, so masse fint det var her.....får SO lyst å sy når eg ser slikt.
Kan tenkje meg at inspirasjonen er på topp......
Heldig du, som fekk vere med......

Sølvis blog sa...

Takk for at du deler, nå skal jeg springe på foredrag med G.G. Moe

Anonym sa...

Hei.Så mye fint.Blir helt stom.Men ta dær er for proffer og ikke for en amatør som meg..Ha en riktig fin Tirsdagskveld.Klem fra Bodil.

Tone Yvonne sa...

Hei, hei :O)
Kjempehyggelig å treffe deg!!
Så fint at du hadde en koselig kveld. Håper ikke jeg blokkerte for mye for deg i går ;O)

Ha en fin kveld!!

klem fra Yvonne

Stina Blomgren sa...

Så du var också där... åhhh.. vilken underbar kväll!!!
Mycket inspiration och spännnade saker att göra!! :o)

Bestemor Drillo sa...

Der skulle vi ha vøri Kal!!!!!
Så masse flotte quilter ;)
Ha en fin quilteuke videre ;)

Hennes sa...

Oj oj, skal si jeg er misunlig.
Det er bra for lommeboken at jeg bor for langt unna til å være med på sånt, men for sjelen og resten av kroppen burde det vært en nødvendiget for alle stoffavhengie og få med seg sånne kvelder.

Ha en fin uke.


Hilsen Linda og Oscar.

Heidi sa...

Å, skulle veldig, veldig gjerne vært der!

Linda sa...

Hei!der kunne jeg godt ha blitt med....Nydelige ting som ble vist frem.
Åååå,for en lekker Kariduk du har laget.For en jobb,jeg er imponert.
Ha en fin onsdag!Linda :))

Karen - Quilts...etc. sa...

what very cute pillows those are! I love the color of hem.
Karen
http://karensquilting.com/blog/

Laila sa...

Hei.
Helt enig det var en flott kveld ;-)
Masse flott medbrakt fra Katrines... Men fikk du ikke noe med deg hjem... Det gjorde jeg ;-)

Anne Ida sa...

Jepp, det var en virkelig flott og inspirerende kveld! Og veldig hyggelig å treffe deg! Kos å ha et ansikt til navnet ;o)

Ha en flott torsdag!
Klem fra meg

annemariesquilt sa...

Ååå det så gøy ut!!
Jeg skulle gjerne vært der du...

STRIKKEMOR(O) sa...

Dette såg kjekt ut! Nydelege puter!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...