I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 7. november 2009

Jeg tilstår.....

Jeg tilstår at jeg har kjøpt mere stoff, jeg skulle ikke ha gjort det,
måtte bare ha disse.
Det er ikke min skyld, men helt og holden Ryan sin skyld.
Jeg har aldri møtt Ryan, eller lagt igjen kommentar
på bloggen hans - men
når jeg så de flotte farvene i stoffen
- ja da var det liksom bare gjort.....
Jeg har nettopp kommet fra Lillehammer, siste samling for i år. Nå gjennstår innleveringsoppgave som skal leveres neste mandag - vi har rimelig kort tid på oss for å få denne ferdig. Og etter innleveringen, er det forberedelse til eksamen 7. desember.

Om jeg ikke er rask til å kommentere eller å svare på kommentarer/mail i denne perioden, håper jeg på forståelse for dette. Uansett vil jeg prøve så godt jeg kan å få med meg de fleste av deres innlegg :o)

Ønsker dere alle en riktig fin Lørdag !
Quiltehilsen LeKa :o)

21 kommentarer:

toja sa...

Jeg kan godt forstå at du ikke kunne motstå de herlige fargene der!De var helt skjønnne.
Så heldig du var som fikk med deg Lynette Anderson i Oslo. Jeg var på forelesning i Oslo den dagen og skulle jo fått det med meg, men det klaffet dessverre ikke denne gangen :(

Kort og Søm sa...

Der var det mye fint!
Lykke til med innlevering og eksamen!
God helg,
Fredrikke :o)

Magia da Inês sa...

Olá amiga!
Conheci seu cantinho... muito original!
Você usa estampas discretas... porém alegres, na medida certa.
Você é muito talentosa... parabéns!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Laila sa...

Sommer i november! Det lyyyser sommar av desse friske stoffa. Spent på kva du lagar av desse. Lykke til med studier og ha ei riktig god helg!

Lurline sa...

Gorgeous fabrics in that jelly roll! Best wishes for your exams!
Hugs - Lurline♥

LINDA BYLSMA sa...

I have seen those fabrics, also and would not be able to resist buying them. What colorful happiness they will bring you!

Crispy sa...

Oooo pretty, I love the Fresh line :0)

I wish you all the best in your studies Lena, I know you will do wonderful. Don't worry about us, we will be here when you are ready.

Crispy

SewCalGal sa...

Beautiful fabrics. I can understand how you couldn't resist such inspirational fabrics. Now I can't wait to see what you create with them. I'm sure they will be beautiful.

SewCalGal
www.sewcalgal.blogspot.com

Elins systue sa...

Nydelige farger

Unknown sa...

Det var kjempefine stoffer. Hvor har du kjøpt dem?

Hennes sa...

Dette var en skikkelig farge-bombe.
Så godt det er med farger, spesielt på denne tiden av året.

Lykke til med det du skal gjøre.
Oscar og jeg er her vi.. :o)

fin lørdag..

Anne Ida sa...

Tji-hi! Er de ikke greit når man kan skylde på andre når man faller for fristelsen :o) Skjønner du falt for disse fargene - lyser opp i høstmørket!

Ha en fortsatt fin helg! Og lykke til med innlevering og eksamensforberedelser! Klem...

Tone Yvonne sa...

Så greit å ha noen å skylde på når man kjøper stoff man egentlig ikke skulle!! Kanskje jeg kan skylde på Ryan neste gang???? hahahahahahaha;O)

flotte friske farge, så jeg skjønner hvorfor du falt for dem!!

Hva for noe spennede er det du tar eksamen i for tiden???? Uansett lykke til :O)

Ha en rikitg fin lørdagskveld!!

klem

Birgitta sa...

Jag förstår dej som ville ha de här snygga tygerna i så härliga färger.
Ha en skön söndag.
Kram Birgitta

Bestemor Drillo sa...

For noen farger;) Forstår godt at du bare måtte ha dem! De er vel fordi du fortjener dem!!!!!.....
Ha en flott helg!

Laila sa...

Hei.
Ikke rart du måtte ha dette, de lyser jo opp i høstmørket. Det er så godt med glade farger ;-)
Lykketil med eksamen og innleveringer.
Klem.

Miriam sa...

Beautiful fabrics!! So cheerful and bright!!!

Good luck for your assignment and exam.

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine farger.Lykke til med eksamen.Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil..

annemariesquilt sa...

Heia Lykke til med eksamen..
Flotte stoffer du har kjøpt! Jeg måtte besøke Ryen , så gøy med en mannlig quilter ..

a good yarn sa...

It's hard to resist the call of beautiful fabrics. Don't feel guilty. Think of the gorgeous quilts and projects you will make! Happy Stitcihing, Ann :)

Nina Lise@Mrs Moen sa...

Lekre stoffer! Lykke til med eksamenslesingen:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...