I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 28. november 2009

Jeg måtte bare prøve ....

Her er en liten test på gul/orange blokker. Jeg må ha litt farger
og hva er da bedre, i denne mørketiden, en å sy i solens farger.
Jeg er ikke sikker på hvordan dette blir til slutt, men jeg håper å få
til ett lite slumreteppet.
Ha en fin lørdag !
Quiltehilsen LeKa :o)

16 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Elsker de fargene, gir iallefall energi! :o)
God helg,
klem Fredrikke :o)

Crispy sa...

That is very beautiful and cheerful Lena !!

Crispy

Turid sa...

Denne var helt fantastisk. Jeg elsker sterke farger, og denne fanget meg skikkelig. Kos deg med syingen av resten av teppet.

wishes, true and kind sa...

Very nice, Lena. String quilts are always wonderful and this will be a very sunny quilt!

annemariesquilt sa...

Spreke og flotte farger, lykke til ..

Anonym sa...

Hei Lena.Koselig farger det dær i mørke tiden.Skal bli kjekt å se det ferdig.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil..

Marita sa...

Oppkvikkende! Jeg har visst en hel haug med gule stoff, kanskje dette var en god ide til lignende prosjekt. Har du sett disse sidene: http://blog.maryquilts.com/
Hun lager heartstringquilts av alle farger. Flotte!

Quilter Going Bananas sa...

Wonderful bright colours to work with on a dreary winter day :^)

Orlaug sa...

Kjepefine..flotte...friske fargar........

Laila sa...

Flotte fargar. Dette blir eit sprekt slumreteppe :)

Micki sa...

I love the block...it is so colourful!
Micki

Synnove sa...

Helt nydelig! Fargene er supre, jeg liker også de varme oransje, gule og røde fargene. Og disse strimmelblokkene er kjempefine:-)
Klem fra Synnøve!

Siddis back home sa...

Slike fine farger er hva man har bruk for i mørketiden. Her hvor jeg bor er denne årstiden den beste, som en norsk sommer. Men neste uke skal jeg en tur hjem til gamlelandet, så nå er varme klær kjøpt inn. Ha en fin 1. advent!

Kim D. sa...

Love the bright colors.. Very pretty.

Amelia sa...

WOW looks great!!!! How about that orange looks so cheerful.

a good yarn sa...

Such fun colours! They will definitely brighten your day. Ann :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...