I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 13. november 2009

LeKaQuilt's Giveaway II

This Giveaway is now closed !
It's easy to enter this giveaway..........
Here is how to enter:
1. Leave a comment on my blog on this post = 1 entry
2. Put the giveaway button on your blog (link to this giveaway) = 1 entry
3. Blog about LeKaQuilt's giveaway on your blog = 1 entry
4. Become a follower = 2 entry
That means a total of 5 entries to my giveaway.

Don't forget to leave me a way of contacting you, nothing worse than not being able to contact a winner :o)
The contest will end Monday, November 23rd.
This is what you can win:
The newest book from Piece O'Cake - Applique Outside the Lines.
And these sweet small purses.
Denne Give-a-way'en er nå stengt!
Her er reglene for å melde seg på denne Giveaway:
1. Legg igjen en kommentar på bloggen, på denne posten = 1 lodd
2. Kopier Giveaway button på din blogg, med link til dette innlegg = 1 lodd
3. Blogg om LeKaQuilt's Giveaway på din blogg = 1 lodd
4. Bli en følger = 2 lodd
Dette betyr at du kan få totalt 5 lodd :o)

Og husk, jeg må ha en mulighet til å kontakte deg om du skulle vinne - ikke noe er verre en å ikke få tak i deg og få sendt deg din premie :o))

Denne giveaway'en stenges 23 Mandag November.
Jeg ønsker dere alle en riktig fin weekend !
Quiltehilsen LeKa :o)

135 kommentarer:

Doina sa...

Great giveaway! I am a follower and I put the giveaway button on my sidebar.

arlette sa...

Geezzzzzzzzzzz please count me in, I'd love to win some of your cute things, I didn't have luck last time, hopefully it changes, I'll do the other things later on, I promise!, and I really like to win the goodies!

Mary Grace McNamara sa...

Lovely giveaway! I love those little purses!

I'm a follower too!

MGM

Ida13 sa...

I'm your follower and now I commented.:) Please give me 3 entries!
Thanks.

Bestemor Drillo sa...

Jeg vil gjerne være med! Linker så klart;) Ha en fin helg!

Kort og Søm sa...

Blir gjerne med!!
God helg,
klem Fredrikke :o)

Quilter Going Bananas sa...

Hi Lena Karen! I just blogged about your giveaway and added the button to
my blog as well. I`ve also been a follower of yours for some time. So that means I get 5 entries, rightÉ
Thanks for having a giveaway again!

Bente sa...

Hei.
Flott giveaway, den vil eg gjerne vere med på.
Eg kommenterer, kopierer,blogger og følger så det blir full pott til meg:)
Ha ei fin helg.

Marita sa...

Så hyggelig da. Har linket og blogget.

Wendy sa...

What a lovely giveaway! thanks for hosting it.

Margaret sa...

Count me in to this giveaway Button aon blog and I am now a follower.

Mandy sa...

Hey I'm leaving you a message and becoming a follower! I love your blog, I've visited before but today is the first time I noticed the english button! hahahah!

Amelia sa...

Wow i have said it before - my chin is on the floor what an amazing giveaway! I Have my fingers crossed and my toes, cute purses too! Handy for those notions!

Jocelyn sa...

What a fabulous giveaway. I posted a link on my blog to your giveaway :-) Thanks.

Crispy sa...

Great giveaway Lena, but do not enter my name...I already have both of the prizes :0). I will post this on my blog tomorrow.

Crispy

Lisa sa...

I'm sorry I don't speak Norwegian! What a nice giveaway!

arlette sa...

I put the button on my sidebar, and linked to your blog, dang I'd like to win the book and one of there lovely cute purses, I tried last time and I didn't have any luck :(, hope it changes this time

arlette sa...

I'm your follower, from a while now, psssst psssttt I'm calling you!

Andi sa...

Wonderful giveaway.
Thanks for the chance.
Andi :-)

Two sa...

Flott giveaway! har no meldt meg som følger også!

a good yarn sa...

Another wonderful giveaway from the Lovely Lena! I can't miss the chance to win another of those delightful little bags. Thansk Lena. My fingers are crossed. Ann :)

Anonym sa...

Hei.Jeg har veldig lyst til å være med.Legger ut link på bloggen min.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil..

siv hege sa...

Kjempeflott give away! Jeg har fortalt om den på bloggen min, og har lagt ut knapp med link til bloggen din. Håper jeg vinner :)

Turid sa...

Ønsker meg gjerne en av dine gaver, særlig en brun og rosa pung. Har ingen teknisk innsikt, så jeg kan ingenting om å lenke hit og dit. Har link til deg på bloggen min, da. Ønsker meg minst 2 lodd.

sjoko sa...

Det er noen fantastisk flotte give aways du har. Her tror jeg du gjør mange glad og håpefulle :o)

Dolci Fusa sa...

Hi Lena,
what a great giveaway!
The pochette is so cute!
I've posted about your giveaway here (http://dolcifusa.blogspot.com/2009/11/lekaquilt-giveaway.html) and become a follower.
Hugs,
Veronica

PatchworkRose sa...

I just love Piece o Cake :-)
Love your litte purse too. :-)
I am a follower.
Thanks for the great giveaway
Cheers
Lynne

Laila sa...

For ein flott gjebort! Du er svært generøs :) Eg vil gjerne freiste lukka med 5 lodd. Har vore følgar av bloggen din leeeenge, tek med meg "knappen" og linkar tilbake og så skal eg blogge om dette litt seinare i dag. Ha ei fin helg!

Annika sa...

Jag är gärna med i din fina tävling. Har skrivit ett inlägg här och länkat hit. http://sammanfaller.blogspot.com/2009/11/tavling.html
Jag följer din blogg sedan länge :)

Ha en bra helg!

Anonym sa...

What a lovely giveaway: I *heart* this book! So thanks fot th e opportunity to win ^_^

Barb sa...

Count me in! I would love that book! Thanks so much!

Barb sa...

I am a follower--thanks for the additional chances!

Barb sa...

I have put your button on my blog with a link back to you for another chance! I love that book; can you tell!

SandyQuilts sa...

Adorable bags and I've been thinking about the book to add to my stash. thanks.

I use google.com/reader to follow my favorite blogs ... I've added you.

Please throw me into the pot.

wishes, true and kind sa...

The Piece O'Cake book is definitely on my list of "must haves". I am already a follower and have a subscription through Google Reader. I will try to add your button to my blog, but I'm not very good at it....

Betsy sa...

I love this book. Please include me in the giveaway.
Are you making the Autmn Houses?
I Finished mine a few weeks ago. Great project!

Rosa sa...

Lovely giveaway.I can´t miss the chance of win it.

KariL sa...

Så fine giveaway kan man ikke stå over. Vennligst ta meg meg. Ønsker deg en god og kreativ uke :-)

Birgitta sa...

Hej! En så fin tävling måste jag bara få vara med i. Jag länkar med bild på min blogg också och följare är jag redan = 4 lotter.
Önskar den en fortsatt skön helg.
Kram Birgitta

Kim D. sa...

Crispy sent me over.. Oh, I would love to win the book and one of your bags. The bag is adorable and what a generous give-away. I've become a follower and I'll add you to the top right corner of my blog. Thanks so much..

What Comes Next? sa...

Lovely giveaway - I was eyeing that book just last night, and your little bags are so cute!

Lissa Jane sa...

oh what a lovely giveaway.. count me in!


Lissa

Country Laura sa...

Partecipo molto volentieri al tuo giveaway!
Corro a linkarti nel mio blog.
Buona domenica
Laura

Anya sa...

How generous of you! Thanks for the chance!

arlette sa...

I really like to win it!, it's such a cutie, I blogged about your giveaway http://arlette0521.blogspot.com/2009/11/leka-quilt-is-hosting-new-giveaway-in.html thank you!!!!!

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries sa...

Hello Lena...please count me in in your wonderful giveaway.
I have put a link on my blog coming back to you.
I already am a Follower.
Thank you for hosting this giveaway♥x

2ne sa...

Flott give away du har :-) Er en følger allerede og linker i bloggen min. 4 lodd på meg. Ønsker deg en fin søndag.

Marcy sa...

I was directed to your blog from another,Sew Stitched Up, and have now added you to my favorites. Loved your jungle quilt by the way. I have my fingers crossed for good luck coming my way in your generous give away.
Marcy/Canada

Sølvis blog sa...

Så klart jeg er med. Jeg leser bloggen din straks det er nyheter der, for du lager så mye fint hele tiden. Skal putte inn en knapp etc i bloggen min , så da blir det vel en 3-4 lodder da?

Sølvis blog sa...

Ok, da har me gjort ka gjerast skulle - 5 lodd burde det bli.
Sølvi

LAPPEQURI sa...

Vil gjærne være med;-))
Ha en fin og kreativ uke

Vibekes lille ullne sa...

Jeg vil gjerne være med på denne! Setter en "knapp" på siden min og melder meg som følger! :)

Hanne sa...

Hei hei.Kjempe fin give away. Jeg tror jeg har gjort alt jeg skulle så da blir det vell 5 lodd på meg da:-)

Mary on Lake Pulaski sa...

What a great give away! I would love to win!

Fiber Babble sa...

I am happy to become a follower AND to blog about your giveaway AND to put a button on my blog! I'm not sure how I 'discovered' your blog, but I'm enjoying wandering around and seeing your wonderful projects!

Tracy in SW WA
FiberBabble

Unknown sa...

Yes, I am following your blog, YEAH! Your work is astounding! Jaw-dropping beautiful!
Simply A-W-E-S-O-M-E! I would really love to win the book and those wonderful little bags...soooo cute! You do wonderful work! Gosh, I also put a button on my blog and blogged about the giveaway! Thank you for your kind comments about my work...why it pales in comparision to your applique! I love your blog! Thank you!
hugz
Pam - autumnstylequeen@yahoo.com

reSIRIkulert sa...

Så flott gjort å ha ein 'give away' :) Sjølv er eg ein amatør-quilter, og legg meg til som fyljar òg.
Lukka til videre!
Siri

carole brungar sa...

Hi, I am keeping fingers crossed that you post to New Zealand!! :)

Anita sa...

Spennende! Jeg vil gjerne delta. Du lager utrolig mye fint.

Jeg har ikke egen blogg med blir følger av din.

Hilsen Fama

Litamora's Quilt & Design sa...

Så morsomt du ornder med giveaway!
Jeg har blogget og linket:o)
Forfulgt deg har jeg jo gjort lenge *smil-smil*
Ha en flott og kreativ uke, alltid spennende å titte innom deg:o)
Takk for koslig kommentar på bloggen min forresten:o)
Lappeklem,
Laila

Unknown sa...

Hei! Håper jeg er så heldig at jeg vinner en av de fine sminkepungene dine, eller kanskje boken :o) Jeg er allerede en følger, har vært det en stund. Skal også legge linken inn på min blogg og skrive litt om denne giveaway. Så det blir vel 5 lodd tilsammen.

Ha en fin uke!

Merete

~Marica~ sa...

Vilken trevlig Giveaway du har :) Du får gärna lägga till mig på din lottning. Jag är även en följare av din blogg ;-)

Kram

Tingelingeling sa...

Blir gjerne med på din give away! Jeg er en trofast følger, men tror ikke jeg får linket denne gangen...
Ser ut som du får kjemerespons!! Veldig hyggelig.

(Har akkurat sett på dine Winter Garden blokker! De blir kjempefine! Jeg skal fortsette med mine i morgen..)
Klem og ha en fin mandag!

Dolores sa...

What a wonderful giveaway. I love Piece 'o Cake designs and the bags are so cute. Thank you for the chance to win.

Anonym sa...

I would love to win another little bag from you in pink! This is my sister's favorite color and I know the quality of your work....outstanding! I've become a follower...even though I've been following already. LOL

Deb sa...

Hi Leka.. I am way down here..yep keep going here I am!! LOL.. I have posted your great giveaway and also put the link to your blog with your great new labels. This will also post to my Facebook so that is added attractions. I have been a new follower since last week thanks to Crispy...so worth coming to visit such a wonderful blogger!!
hope you also had a great weekend. Did I tell you POC is one of my fav designers? and I love your little purses they are fab. thanks for the great giveaway that is very generous.
don't worry you will be able to get ahold of me

Susie sa...

OOoooooh! Pretty. Count me in too! I'm now following as well! I'm glad I found this blog, via another blog I follow.

Diah Rothman sa...

Hi, please count me in your giveaway. Just can't resist your lovely gifts... Thanks.

Janet sa...

Lena, I love your purses and the book is one I would love to have a chance of winning. Thank you for your generosity. I have been a follower and blogged about it.

Hennes sa...

Jeg er med. . .
Og jeg følger deg allerede. . .

Linda og Oscar. :o)

antique quilter sa...

I have been a subscriber of your blog thru bloglines for a long time.
I just signed up as a google follower as well.
I own the book, its wonderful!
would love to win one of the bags for my applique to go bag..scissors, threads, needles, etc
would be just perfect
Thanks
Kathie

Marielle sa...

Great giveaway, thanks for hosting it.
I have your button in the sidebar, and I have written a post about and became a follower of your blog

Thimbelina sa...

What a lovely giveaway.... please count me in!
I have now also added you to my sidebar and become a follower so am looking forward to seeing lots more lovely creations!

Jantine sa...

I would love to win this? I did become your follower, and have put your give away button on my sidebar! With of course a link to your blog.

Annelise Pedersen sa...

Igen en rigtig flot giveaway - tak for det!

Alle krav for 5 lodder er opfyldt, så nu må det da snart blive min tur til at vinde ;-)

Beth Karese sa...

They are both wonderful gifts. The Piece O'Cake book is on my wish list. I'm a follower. Thanks for the great giveaway!

María Isabel sa...

I love the books and teh other giveaways. Thanks you Leka.
javasa4@hotmail.com

Koningskind sa...

What a lovely giveaway!
I blogged it on http://tkoningskind.blogspot.com

Simone de Klerk sa...

What a wonderful giveaway. Seems like a great book. I will link it on my sidebar.
Thank you for letting me enter (O:

Tricia sa...

Great giveaway! The purses are so cute! Glad to have found your blog. I'm a follower and your giveaway button is on my sidebar! Thanks!

marjay sa...

What a wonderful giveaway. Your little purses are so cute and the book is one I would love to own. Thank you for your generosity.

Lenesquilt sa...

Hej.
En lille hilsen her fra mig, jeg er fast læser, dejlig blog du har. der er både linket og skrevet på min egen blog, til din dejlig Give away.
Hilsen Lene

Anita sa...

I would love to own a copy of that book, I just love the piece of cake gals.

Donna K. sa...

Please enter me in your giveaway! I'd love to win that book and one of those sweet purses!

Thanks,
Donna

Dianne sa...

Hi Lena: Thank you for having your giveaway. I am looking forward to being a follower of yours and will post on my blog about the giveaway. Dianne

Lappesola sa...

Jeg tar gjerne et lodd.
Tusen takk.

Hilsen Sol

Stina Blomgren sa...

Vilken härlig giveaway!!! Jag har ju redan haft turen i din förra giveaway... och vunnit en av dina fina necessärer.. tur för mig ...:o) Men kan ju ändå inte låta bli.. eller hur för boken ser spännnade ut!! :o)
Kommentar, follower och en länk från min sidebar... så får det bli från mig...:o)

evaj sa...

Vilken härlig give away!!!Klart man vill vara med och vinna...Jätte trevlig sida som jag ofta återkommer till./Kram evaj

Kate/Massachusetts sa...

Thank you for the chance to enter your contest! Your bags are lovely!



dfuller55 at verizon dot net

Carrie P. sa...

I am here via Janet at quiltalot. Please enter my name for the giveaway one time. Thanks for letting me play along.

~Marica~ sa...

Det fick även bli en länk från min blogg till dig om tävlingen också :)

Gillar ju dina små necessärer, för jag har ju sett dem i i verklighet och det är hur söta som helst. Så jag håller tummarna för en sådan ;-))

patch 9 sa...

en helt igennem flot giveaway, som jeg meget gerne vil vinde
Hilsen Esther

Annie sa...

Hi I would love to enter your giveaway I have included you on my blog with a link and I have become a follower, thanks for the opportunity

Anonym sa...

I'd love to enter your wonderful and delightful Give A Way. I love the little purses and their homemade to boot. The Piece O Cake book would be welcome reading.
thanks a million
Rae Ann

Annelein sa...

What a great give away. I just had to put my name on the list.

And now... waiting till the 23. of November. Very exciting!!!!

Anita fra hjerterommet sa...

Så spennende, jeg er md, et lodd til meg:)

Lurline sa...

Wow! Thank goodness my computer is pretty fast - has taken me a while to scroll through all the comments! I'm just happy to say hello and always happy to have your visit - thank you for a lovely giveaway!
Hugs - Lurline♥

Hanne sa...

Det er alltid hyggelig å besøke bloggen din, selv om jeg ikke er så flittig til i kommentere alle fine flotte arbeider for tiden.

Jeg går ta en sjanse i giveawayen jeg også :-)

Tatkis sa...

What a great giveaway! Please, count me in :)
And I've become a follower.

Best wishes from Russia
Tatyana

Grethe sa...

Hallo igjen.
Herlig med giveaway! Jeg blir gjerne med denne gangen også. Jeg skal lage et innelgg om din giveaway på bloggen min, lykke til :0) Hei på deg, fra Grethe

Anne Ida sa...

Regn med meg også, da? Vil veldig gjerne ha en sånn liten pung - Gunn kan jo ikke få fullrost dem :o)

Har lagt inn tips om gi-bort'en din i nyeste post og lagt knappen i sidemenyen. Holder det å abonnere via Bloglines?

Fingre krysset ;o)

Hege sa...

Hei igjen, du er så flink med disse give-awayene (skulle vi ikke funnet et passende norskt ord for det???...), så jeg prøver igjen jeg :-)
Hege

sjoko sa...

Helt rått - så mange kommentarer :o)
Jeg har lagt merket ditt i mitt panel og har endelig lært meg å linke derfra - så da er jeg på 4 lodd. Håper å se deg

Miri sa...

thanks for this great giveaway! I love applique and your little purses are very cute!

Debbie sa...

1. Those little purses are so adorable. I'm sure my granddaughter would love to have one! Thanks for counting me in.
2. I put your giveaway button on my sidebar.
3. I wrote about your giveaway in my blog post of today. http://debbiesfiberwork.blogspot.com
4. I am a follower.

Janet sa...

What a lovely giveaway - a great book and such lovely purses.

Blåbærtua sa...

Heisann.
Jeg prøver lykken igjen. Jeg var jo så heldig å vinne sist gang du hadde en giveaway.
Jeg er allerde en følger, har skrevet om dette i bloggen min og sett knappen i sidefeltet. Tvi tvi ;O)

Chriss sa...

I just adore those little purses, you are so clever! I would be so happy to just win those, thank you for the chance.

SOLSAUM sa...

Eg prøver lukka med bilde på bloggen min og som følger.

Patty sa...

Very nice giveaways! I love applique and the purses are just lovely!

Quiltan sa...

Hejsan! Beöker din blogg lite nu och då så det var en överraskning nu om giveaway och visst vill jag delta i den och jag kommer även att fortsätta besöka din blogg. Lycka till önskar Kristina i Arjeplog som även satt upp om detta i min blogg.

NEEDLEWINGS sa...

I would love to join in! Going back to do the extras for the chances:)

Blogless me sa...

What a generous giveaway. Please enter me!

Blogless me sa...

I put the link to your giveaway on top of my blog but struggle as I may, I cannot put the picture. Please, help!

Jorunn Elizabeth sa...

Nydelige små vesker. Jeg har lagt meg til som følger, med link til deg på min blogg. Ha en fin helg til dere alle.

Unknown sa...

Så fina, jag vill absolut vinna en sminkeveske.

Jytte R sa...

Jeg har fundet din blog for nylig er blevet follower. En meget dejlig giveaway at vinde.
Jytte R - lynghoej@nypost.dk

Cheryl Arkison sa...

What a great compliment to the book library! Thank-you for your generosity.

jofridsquilt sa...

Dette var ein flott giveaway. Eg har skreve eit innlegg på bloggen min om det. Eg har følgt bloggen din ei god stund no, og likar godt det du lagar. Helsing Jofrid

Berit sa...

Hei!
Ble så fristet av de fiine pungene at jeg melder meg på med 1 lodd.
Berit

Rita sa...

Hei! Jeg vil også være med i trekningen din! Er følger fra før, så da blir det 3 lodd på meg:-)

JOOSJE sa...

I really like your giveaway.

Greetings from the Netherlands Joosje.

Micki sa...

Congrats on the giveaway and i love following your blog! I just love applique, and the book looks great!
Micki

Micki sa...

Congrats on the giveaway and i love following your blog! I just love applique, and the book looks great!
Micki

Oddbjørg sa...

Vil gjerne være med i trekninga av slike fine ting. Jeg følger jo med hver gang du har noe nytt på bloggen din, lagt inn bilde på sidelinja og blogget om dette.
Ha en fin kveld!

Neza sa...

Another generous giveaway at Leka, yay!
Thank you, I would love the book and your purses look wonderful too!

Christine sa...

I would love to enter your giveaway...just found your lovely blog

Agneta sa...

Jag vill vara med i din giveaway och jag har länkat i min blogg.
http://bergabotrollmor.zoomin.se

Virpi sa...

Only one entry for me, please. With 5 sick kids in the house I have time for only to write this message. Your purses looks lovely!

STRIKKEMOR(O) sa...

Eg er med, her var det folksomt!

Bronwyn sa...

Great Giveaway!! Love that book and your little pink purses are just divine! I have put you in my giveaway blog.

soedermalmskan sa...

Hej Jag vill gärna delta!!! Länkar här:

http://soedermalmskans.blogspot.com/2009/11/lekaquilt-2311.html

Beeshebags sa...

Hi, thank you for the opportunity to win such lovely items....those purses are gorgeous. I'm following your blog, have put your link on my blog roll and blogged about your giveaway.....good luck to everyone else who's entered or enters after me. Hugs Naomi

sewfunquilts sa...

Thanks for a chance to win your giveaway, and I love your little purses.

sewfunquilts at sbcglobal dot net

I Purr-Furr to Craft sa...

please enter me in!!
Thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...