I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 15. november 2009

Love Letter Blokk nr. 3

Blokk nr. 3 i Love Letter er ferdig :o)
Prøvde også å ta bilde av de tre blokkene som er ferdige.
Ikke lett å ta bilde, slik de ligger etterhverandre måler de ca. 2.20 mtr.
Tusen takk til dere alle for den store responsen på Give a Way.
Dere skal etter hvert få bekreftelse på deltakelse.
Jeg ønsker dere alle en riktig fin Søndagskveld!
Quiltehilsen LeKa :o)

29 kommentarer:

Unknown sa...

WOW..., så flotte disse blokkene blir..., skikkelig nydelige monsterblokker... :O)

Jeg skal reklamere for giveaway'en din, men jeg trengher ikke være med i trekningen da jeg var så heldig å vinne en sånn flott pung på forrige giveawayen din... :O)

ha en fin kveld opg en flott uke!

Hennes sa...

Hei LeKa.
Jeg vil jo gjerne være med i trekningen jeg også da.
Men så var det meg og denne dataen.
Aner ikke hvordan jeg lager link med et bilde, vist jeg feks legger bilde ut på siden, så er problemet hvordan linke fra det.
Så, jeg har tenkt å finne ut av dette. Jeg gir ikke opp. Samme med awarden jeg fikk av deg.
Skal finne ut av det..
Det er ukens datautfordring til meg selv, håper bare det går bedre en sist uken, den var ikke noe god datauke. :o)

Ha en fin kveld.

Linda.

Bestemor Drillo sa...

Som alltid like flotte dine arbeider! Vakkert ! Ha en fin ukestart!Klem!

Zandra sa...

Vilken fantastisk kvilt! Mycket inspirerande blogg, dig lägger jag minsann till i min bloggroll

Litamora's Quilt & Design sa...

Flotte blokker! Du er en racer på omvendt applikasjon! Jeg henger etter deg der ja :o)
Lappeklem,
Laila

Crispy sa...

Oh Lena, your blocks are just beautiful!!

Crispy

Karen sa...

I don't even have one block done on my quilt and you have three! Oh, so very nice.

Deb sa...

Oh Leka.. I am green!! I am almost done my third.. they looks so wonderful together...I bet you can't wait to get them all done now seeing them together...they look gorgeous!!
I have a friend that I am going to teach needle turn and she is starting to learn with this quilt..so I hope to post her's too...she doesn't have a blog..
awesome work..just awesome

Unknown sa...

Lena,
The block is beautiful...and you work fast!
hugz
Pam

Janet sa...

Your blocks are stunning, I adore the blue in them.

Marita sa...

Utrolig flotte og det gir virkelig inntrykk av hvor store de er når du har lagt de ut sånn! Vakkert.

Hennes sa...

Yes, jeg klarte det.
Nå er jeg i siget her. :o)
Kan linke bilder også no...

DATALINDA. hihi.

Kort og Søm sa...

Så flink du er!!
Klem Fredrikke :o)

Anonym sa...

Hei.Kjempe fint igjen.Som sakt før.Du er kjempe flink.Nydelige farger.Ha en riktig fin Mandag.Klem fra Bodil...

Kjellfridsblogg sa...

Lækkert... Er de virkelig SÅ store?

Lori sa...

Very lovely blocks!!

Victoria Findlay Wolfe sa...

Lovely blocks! are they your design or a pattern? I like the big circle ones.. very fun..

Karen sa...

The blocks look excellent! Such soft fabric.

Anne Ida sa...

Dette blir bare så lekkert! Blokkene dine er kjempeflotte! -både stoffvalg og det håndtverksmessige! Du verden!

Stina Blomgren sa...

Blocken är helt underbara!!! Till våren måste jag komma igång med dem!!! ;o)

annemariesquilt sa...

Nyderlig blokker du lager , jeg er veldig imponert..
Jeg må bare si en ting og det er at jeg ikke er så flink til å delta på sånne giveawayer, håper vi er venner for det ;-)

Merete sa...

Blokkene er bare lekre, gleder meg virkelig til å se ferdig teppe her!

Turid sa...

Jeg gleder meg også til å se det ferdige teppet. Har fulgt med på de forskjellige blokkene, og tror dette blir supert.

Kim D. sa...

Lena, Those are gorgeous blocks and the colors are great together. Well done.

antique quilter sa...

they look beautiful
I still really want to make this quilt too!
I just love these urns and flowers
great fabric choices
Kathie

Grethe sa...

Du så lekkert, dette var FLOTT :0)

wishes, true and kind sa...

Beautiful appliqué!

Nettie sa...

wow, that's pretty. Love this kind of appliqué.

Amelia sa...

These blocks are beautiful!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...