I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 9. november 2009

More Old Stuff....

Denne lille brikken sydde jeg i 2001. Jeg var på kurs og
skulle vi sy miniatyr.
Jeg falt ikke for noen av mønsterene til
kursholder, og tegnet mitt eget.
Dette er ett av mine tidligeste needle turn prosjekter.
Brikken måler 32x32 cm (12,5x12,5 inch).
Brikken ligge på sofaryggen med katten øverst :o))

Jeg planlegger en liten Giweavay - har passert 30 000 treff
og dette er innlegg nr 205.
Det må feires.
Håper å ha det klart i slutten av uken.

Ønsker deg en riktig fin uke!
Quiltehilsen LeKa :o)

11 kommentarer:

Birgitta sa...

Vilken liten fin quilt du sytt för ett tag sedan.
Kram Birgitta

Unknown sa...

Gleder meg til Giveaway :o) Du er så flink!

SOLSAUM sa...

Takk for hyggeleg kommentar;o) Jau det er mykje som er kvardagsgleder, også det å komme innom til alle kjekke bloggarar å bli inspirert og at du har tenkt å ha Giweaway;o)

Crispy sa...

What a lovely piece Lena. Your applique was very well done back then too.

Crispy

a good yarn sa...

It's a very pretty piece Lena. You are such a talent and make so many nice things. Ann :)

Anonym sa...

Hei.Så søt og fin brikke.Fint med gult.Ha en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil

Bestemor Drillo sa...

Alt du gjør er vakkert, så også denne! Ha en fin dag! Klem fra bestemor!

wishes, true and kind sa...

Very cute mini quilt! Your early work in wonderful :)

toja sa...

En skjønn liten brikke!

kreativkjeller sa...

Flink du er.. :-)

Følger de med alt du legger ut.:-)Lager mye fint du...
Ha ei kreativ uke

Janet sa...

That is a cute little quilt. Congratulations on your milestone, lots of posts and lots of visitors.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...