I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 11. november 2009

Even more Oldies.....

Her er jungel quiltene mine.
Og disse er ikke helt ferske de heller - men, de er stadig i bruk.
Her er den første jeg sydde, mønsteret er fra ett Australsk quiltemagasin.
I magasinet var teppet sydd i batikkstoffer, mens jeg
valgte å bruke de flotte jungel stoffene og sterke farver.
Ett par år senere sydde jeg det samme teppet,
men kun med grønne stoffer som ramme rundt jungel stoffene.
Her ett lite skryte bilde av begge teppene.
Og baksiden av det grønne jungel teppe.
Det gule teppet sendte jeg bort og fikk quiltet, mens det grønne
quiltet jeg selv.
Det ble en koselig mimre stund for meg, og med dette ønsker
jeg dere alle en riktig fin Onsdag !
Quiltehilsen fra LeKa :o)

9 kommentarer:

Bente sa...

So flotte og fargerike tepper du har laga, lekre jungelstoff.

Ha ein fin onsdag :)

Crispy sa...

What a beautiful quilt Lena! I can't imagine making two of the same quilt LOL.

Crispy

Orlaug sa...

Fantastisk flotte!
Og for eit arbeid.....men sikkert kjekt.

wishes, true and kind sa...

Wild, jungle quilts! Love the back!

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine sengetepper.Friske farger.Har sydd ett par sengetepper jeg å til dobbeltseng men det ble litt stort å holde på med.Så ieg regner med att det blir en stund til jeg syr det igjen..Ha en riktig fin Onsdagskveld Klem fra Bodil..

Bestemor Drillo sa...

Skjønner godt at du vil mimre litt over disse;) Flotte tepper! Ha enfin dag i morgen! Klem!

Unknown sa...

Jeg synes disse blokkene er så fine, men har aldri sydd slike selv. Tror jeg må prøve det, hvor stor er hver blokk?

Amelia sa...

What a fun quilt! I must file this one as a good quilt for boys! Great idea!

Janet sa...

I've never made two of the same pattern before, these are great but a little different from each other too. I love how you made use of the fabrics for the back.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...