I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 18. november 2009

Sååå lyst til å sy denne.....

...men det blir nok ikke i på denne siden av sommeren.
Er ikke dette ett flott mønster ?
Dette er mønster fra
Lynette Anderson.
Jeg fikk boken sendt fra Australia - til ca 300,- kroner.
Her i Oslo kostet bare mønsteret til teppet ca. 800,- kroner
Syns jeg har gjort et bra kjøp, og det liker vi. Ikke sant ?
Ha en kreativ og fin uke.
Quiltehilsen LeKa :o)

29 kommentarer:

Karen sa...

This quilt is beautiful. My friend has been making one like this.

Elin Synnøve sa...

Jeg kjøpte boka på Quiltegården i Trondheim. Jeg fikk tak i siste eksemplaret de hadde der; boka blir vanskelig å få tak i, den er nemlig utsolgt fra forlaget :-(
Jeg vil prøve å få et teppe ferdig til jul, men jeg kan ikke bestemme meg for den lyse eller den gyldne varianter.....
Flott er teppet uansett.
Quiltehilsen fra Elin Synnøve

Lurline sa...

A darling quilt, Lena - I love it!
Hugs - Lurline♥

arlette sa...

What a darling quilt, I'm sorry I don't speak norwegian, but I really like your blog, hmmm good deal to buy patterns overseas!

Kort og Søm sa...

Den var veldig fint, det kunne jeg ha tenkt meg!
Ha en fin dag,
Fredrikke :o)

May Britt sa...

Så bra du fikk tak i boka.
Ses neste torsdag på Hønefoss :)

Anonym sa...

Hei.Kjempe fint virkelig nydelige farger.Slike jor farger elsker jeg.Så du får hyve deg på det til neste år å sy.Skal bli kjekt å se.Ønsker deg en riktig fin Onsdag.Klem fra Bodil..

Lappesola sa...

Veldig fristende.

Hilsen Sol

STRIKKEMOR(O) sa...

Den boka ser kjempefin ut! Det lønner seg å bestille bøker frå utlandet sjølv, ja.

agnes sa...

dein Weihnachtsquilt ist
wunderwunderschön,
liebe Grüße
agnes

Bestemor Drillo sa...

Denne quilten trenger man tid til,men hva gjør man ikke for en så vakker sak;) Håper du syr den slik at vi får se resultatet og ditt valg av stoffer! Ha en fin onsdag! Klem!

Orlaug sa...

Å ja, det var kjempefint.....ser det er masse arbeid...men det går vel fint, so kjapp som du er.....

Grethe sa...

Ja, det skal jeg være enig med deg i.
Det var et lekkert teppe du laget.

Mona sa...

Utrolig flott teppe så jeg skjønner at du gjerne vil sy dette. Lurt å kjøpe bøker fra utlandet. Kunne tenkt meg denne jeg også. Ha en flott og kreativ uke. Mona

Hanne sa...

Så flott det ordnet seg med boken så raskt!
Jeg har også lyst til å sy den quilten, men det kan ikke bli i år.

hvorfor ikke... sa...

Forstår godt at du har lyst til å sy det! Kjempefint!

Elins systue sa...

Artig teppe. Sikkert mye arbeid med det

Yvonne sa...

Jeg elsker pingviner... disse var jo bare helt nydelige. Skjønner godt at du ville lage denne.

Jeg har ikke vært inne på siden din før- men kommer tilbake - nå følger jeg deg på Blogfeeds.

Tingelingeling sa...

JAAA vil liker en god handel!

Jeg her noen små "jegharkjøptdemmenjegvetjammenmegikkenei" - som jeg ikke har turt å utlevere... Jeg hater å innrømme det, men har innsett at noen må bli ferdig. I alle fall skal jeg holde denne linjen ut kvelden!
Klem og ha en fin kveld!

Birgitta sa...

Roligt att du vill vara med i min tävling. Jag tycker det är så roligt att titta in till dej och se allt vackert du syr.
Kram Birgitta

Laila sa...

Ja, heilt einig. Det er eit kjempeflott teppe.

Micki sa...

The quilt is just beautiful!
Micki

Beth Karese sa...

Yes, it is a great quilt! I really like the colors and fabrics in the top quilt... different than the traditional Christmas colors.

SewCalGal sa...

This is a beautiful quilt design and I love the fabrics and colors you selected. Lovely quilt. I think it will be treasured for many, many, many years to come. Enjoy! And thanks for sharing.

SewCalGal
www.sewcalgal.blogspot.com

Kim D. sa...

Lovely pattern and your quilt turned out really nice. Great Job!!

Crispy sa...

I'm not a big fan of most Christmas projects but I LOVE this one. Isn't it awful that we have to wait before we can make something? LOL

Crispy

annemariesquilt sa...

Lekkert, skjønner godt at du har lyst til å sy denne!!

Anne Ida sa...

Fristelser, fristelser... Enig i at dette teppet absolutt er en stor fristelse!

Sølvis blog sa...

Jeg anså dette som ett for stort arbeid, så jeg juksa litt og sydde bare de delene med pingvin på - ble ett flott teppe det også. ligger bilder i bloggen min fra nov/des 2007 tenker jeg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...